Stworzone w technologii Adobe, pierwsze wydanie magazynu Brief na iPad, od stycznia dostępne w AppStore

Pierwsze wydanie magazynu marketingu i sprzedaży Brief w wersji na iPad, od 20 stycznia będzie dostępne w AppStore. Najnowszy numer Brief na iPad został w całości stworzony przy użyciu technologii InDesign CS5 oraz usług Adobe Digital Publishing Suite.

Dzięki temu magazyn Brief dołączył do opartych na tej samej technologii, tak uznanych tutułów jak: The New Yorker, WIRED czy Martha Stewart Living. Pierwszy numer Brief na iPad będzie dostęny do pobrania w AppStore za darmo.

Pierwsze, darmowe wydanie Brief na iPad to także premiera nowych rubryk: Briefing, Business Today, Business Services, Business Tomorrow oraz pierwszego rankingu Brief „50 najbardziej kreatywnych w biznesie”.

„Nowocześni wydawcy, m.in. magazynów marketingu i sprzedaży, takich jak właśnie Brief, którzy chcą rozszerzyć swoją ofertę na tablety i inne urządzenia cyfrowe, mogą liczyć na pomoc Adobe” – mówi Paweł Molga, Senior Key Account Manager, Adobe Systems. „Wykorzystanie przepływów pracy dostępnych w oprogramowaniu InDesign CS5 oraz usług Digital Publishing Suite pozwala firmom wydawniczym zaprojektować i zaoferować na rynku nowy rodzaj czasopism elektronicznych, których odbiorcy uzyskają dostęp do bogatszych, bardziej dynamicznych materiałów. Na wszystkich kontynentach ludzie tworzą swój obraz świata, zarówno polityczny jak i gospodarczy, na podstawie gazet i magazynów. Technologia Adobe pozwoli zachować i rozszerzyć na nowych platformach cyfrowych ważną rolę, jaką dziennikarstwo odgrywa w naszej kulturze”.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu