Perwoll Balsam Magic z formułą Repair Effect

przez | 17/01/2011

Już wiadomo, że projektanci na 2011 rok promują delikatne tkaniny, z zawartością wełny i jedwabiu. Swobodna elegancja, modna nie tylko w tym sezonie, to miękkie, opływające figurę swetry i kardigany, jak i miękkie, szykowne szale. Jednak częste pranie może powodować zużycie i rozciąganie tkanin i dzianin. Delikatne włókna wymagają specjalnego traktowania. Nowy Perwoll Balsam Magic z formułą Repair Effect zadba, by szykowna zawartość twojej szafy wyglądała pięknie i świeżo tak długo, jak to możliwe.

Elegancja nigdy nie wyjdzie z mody. Podobnie jak szlachetnie delikatne tkaniny. Aby jednak móc cieszyć się nimi latami, należy piorąc, także je pielęgnować. W tym właśnie pomoże nowy Perwoll Balsam Magic, który dzięki formule Repair Effect pomaga przywracać elastyczność naturalnym włóknom tak, że ubrania zachowują swój kształt, są gładkie i przyjemnie miękkie w dotyku.

Dzięki użyciu nowoczesnych składników, które znalazły już zastosowanie w przemyśle kosmetycznym, płyn wygładza powierzchnię włókien, aby tkanina była przyjemna w dotyku. Skuteczna formuła z delikatnym balsamem zapobiega utracie elastyczności włókien, będącej następstwem rozciągania podczas noszenia. Dzięki temu ulubione ubrania wyglądają tak dobrze jak nowe i można cieszyć się nimi jak najdłużej.

Perwoll Balsam Magic to pierwszy środek do prania wełny i tkanin delikatnych z aktywną ochroną ich elastyczności, traconej w wyniku użytkowania i prania. Formuła Perwoll Balsam Repair Effect aktywnie pielęgnuje włókna. Dzięki najnowszej innowacji Perwolla nawet najbardziej delikatne ubrania z jedwabiu i wełny z dodatkiem jedwabiu można prać tak często, jak to potrzebne, zmniejszając ryzyko uszkodzeń czy rozciągnięcia. Nowy Perwoll Balsam na pewno przypadnie do gustu tym, którzy dbają o swoje ubrania.

Perwoll Balsam Magic z formułą Repair Effect jest dostępny w sklepach od stycznia 2011. Rekomendowana cena detaliczna produktu to:

  • butelka 1 l – około 10 zł
  • butelka 2 l – około 16 zł
  • butelka 3 l – około 22zł

Zaplanowano wsparcie komunikacyjne nowego Perwolla w postaci telewizyjnej kampanii reklamowej oraz działań w sklepach (materiały POS). Planowana jest także dystrybucja saszetek oraz działania PR. Reklamę TV na potrzeby polskiego rynku adaptowała agencja DDB.