SARTO rozpoczyna cykl warsztatów dla PGNiG

Zasady poprawności i etykiety językowej oraz metody skutecznego redagowania tekstów poznają uczestnicy warsztatów „Skuteczne komunikowanie tekstem”. Warsztaty rozpoczynające cykl zajęć dla pracowników działów obsługi klientów PGNiG Łódź zorganizowała w grudniu wrocławska agencja SARTO.


W trakcie warsztatów uczestnicy mogą poszerzyć swoją wiedzę z zakresu technik perswazji, metod skutecznej komunikacji z klientami oraz poprawnego redagowania tekstów, w tym odpowiedzi na pisma i reklamacje klientów.
– Warsztaty realizowane są od grudnia i potrwają do czerwca tego roku. W tym czasie SARTO przeszkoli ponad 80 pracowników naszej firmy – powiedział Piotr Czerwiński, Dyrektor Gazowni Łódzkiej.

Z dużym zainteresowaniem spotkała się ta część warsztatów, w której można było przedyskutować i omówić wszystkie problemy językowe, z jakimi spotykają się pracownicy PGNiG podczas wykonywania codziennych obowiązków. Sporo przyjemności dostarczyło także omówienie najciekawszych związków frazeologicznych i ćwiczenia z interpunkcji, gdzie można było zobaczyć, jak radykalnie sens zdań może zmieniać położenie przecinka.

– Uczestnicy podchodzą do zajęć bardzo poważnie i miło jest obserwować ich zaangażowanie w doskonalenie swoich umiejętności – przyznał Mirosław Zagórski z agencji SARTO, jeden z trenerów prowadzących zajęcia.

źródło/autor: SARTO PR

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu