Co nowego w styczniowym magazynie „Brief”

przez | 14/01/2011

Styczniowy numer magazynu „Brief” to pierwsze wydanie po zmianach redakcyjnych, w nowej makiecie. Zapraszamy do lektury nowych rubryk: Briefing, Business Today, Business Services, Business Tomorrow oraz pierwszego rankingu „Briefu” i felietonów pisanych przez Leszka Stafieja i Pawła Tkaczyka.

W numerze styczniowym przedstawimy pierwszy subiektywny ranking „Brief” – „50 najbardziej kreatywnych w biznesie”. Zaprezentujemy w nim sylwetki 50. najbardziej kreatywnych ludzi biznesu, którzy prowadzą działalność na różną skalę i w różnorodnych obszarach rynku.

W Briefingu znajdziecie Państwo rozmowę Grzegorza Kiszluka z księdzem Kazimierzem Sową, o tym czy prowadzenie biznesu to grzech?

W Business Today prezentujemy wywiad redaktor naczelnej, Olgi Kozierowskiej z Justyną Garstecką, założycielką firmy Motherhood, która zdobyła pierwszą nagrodę w konkursie „Sukces pisany szminką – Bizneswoman Roku 2009”.

W rubryce Business Services rozpoczynamy nowy cykl, w ramach którego będziemy omawiać media, wyodrębniając nośniki płatne „paid”, własne „owned” i pozyskiwane „eaned”.

W numerze styczniowym, w pierwszym odcinku cyklu opisujemy media płatne. W Business Tomorrow przedstawimy technologiczny przebój, czyli tablety. Prezentujemy genezę ich powstania, opisujemy jakie mają możliwości i ograniczenia.

W Brief for Poland zaprezentujemy nasze badanie „Marka kontra cena” dotyczące oceny aktywności marketingowej samorządów.

Od 20 stycznia magazyn „Brief” będzie dostępny w wersji na iPada. Pierwszy numer będzie można bezpłatnie pobrać z App Store.

Znajdź „Brief” na Facebook i skomentuj zmiany.

BRIEF PIERWSZY MAGAZYN MARKETINGU I SPRZEDAŻY.

DESIGN THINKING.

ODPOWIEDZIALNY BIZNES.

Zapraszamy do lektury wersji drukowanej i na iPadzie.

Brief.pl