SARTO obsługuje Zielone Centrum

Agencja SARTO Public Relations będzie obsługiwała Zielone Centrum®, pierwszą w Polsce Galerię Ogrodniczą, realizowaną przez spółkę HORTICO SA. W ramach umowy podpisanej 5 stycznia 2011 roku, agencja będzie odpowiedzialna za zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej zwiastującej marcowe otwarcie galerii we Wrocławiu-Psarach.

Współpraca obejmuje obsługę media relations nowej inwestycji realizowanej przez firmę Hortico SA, stworzenie strony internetowej, a także kampanię reklamową, w ramach której w mieście pojawią się billboardy, obrandowane tramwaje, a także prawdziwy krasnal-ogrodnik, witający gości w Zielonym Centrum w Psarach. Ponadto, agencja odpowiedzialna jest za organizację akcji ambientowych oraz przygotowanie projektów i wykonanie materiałów BTL.

Działania te poinformować mają mieszkańców Wrocławia i okolic o otwarciu pierwszej całorocznej Galerii Ogrodniczej w Polsce i tym samym wprowadzeniu na rynek nowej kategorii w handlu artykułami ogrodniczymi, która od 1 marca 2011 r. będzie do dyspozycji dolnośląskich pasjonatów roślin. Oferować będzie bogaty wachlarz kwiatów doniczkowych, roślin ogrodowych i artykułów do ich pielęgnacji, artykuły dekoracyjne do wnętrz i ogrodów, meble, narzędzia, nowoczesne maszyny i urządzenia ogrodnicze, a także sprzęt nawadniający. Ponadto, swoją wiedzą i doświadczeniem dzielić się będzie grono zatrudnionych specjalistów, a na wielbicieli zdrowej żywności czekać będzie specjalnie stworzona strefa slow food, oferująca zaciszny aneks restauracyjno-kawiarniany.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu