IDMnet wzmacnia dział agencyjny

przez | 13/01/2011

Do działu agencyjnego IDMnet na stanowiska account managerów dołączyły dwie nowe osoby: Katarzyna Grzechnik i Ewa Czech.

Katarzyna Grzechnik zajmie się sieciami tematycznymi IDMnet: 4clover i ZdrowieNet. Posiada bogate doświadczenie w pracy w branży reklamowej, z którą związana jest zawodowo od 1999 roku.  Przez niemal 10 lat pracowała w Agorze – ostatnio jako account manager bezpłatnego dziennika Metro, odpowiadający za współpracę z domami mediowymi. Wcześniej, jako specjalista ds. sprzedaży w Gazecie Wyborczej, gdzie obsługiwała klientów z branży wnętrzarskiej. Pracowała również jako specjalista ds. sprzedaży w miesięczniku Press oraz jako project manager w firmie Kinads.

Ewa Czech zajmie się obsługą agencji i domów mediowych. Ostatnio była zatrudniona w grupie Media Regionalne (Mecom Group) na stanowisku Internet account managera. Do jej obowiązków należała sprzedaż powierzchni reklamowej portali, planowanie i przygotowanie projektów kampanii reklamowych w Internecie oraz obsługa domów mediowych. Wcześniej pracowała m.in. w Grupie Pino PRV pl na stanowisku junior account managera.

Nowi account managerowie będą pracować pod kierownictwem Jana Roszkiewicza – dyrektora działu agencyjnego. „Rynek reklamy internetowej rozwija się coraz bardziej dynamicznie. W związku z rosnącym zainteresowaniem klientów ofertą IDMnet zdecydowaliśmy się zwiększyć zatrudnienie. Będziemy stawiać w tym roku na rozwój oferty naszych sieci tematycznych, dlatego jedna z nowych osób dołączyła do zespołu kluczowych klientów, kierowanego przez Agnieszkę Muszyńską i zajmie się obsługą 4clover oraz ZdrowieNet.” – komentuje Jan Roszkiewicz.

IDMnet planuje dalsze rekrutacje.

źródło/autor: IDMnet