Adv.pl z nową odsłoną Augmented Reality

Agencja interaktywna Adv.pl wprowadza do swojej oferty zaawansowaną technologię Augmented Reality dla platformy Adobe Flash – Flash AR

Do tej pory rozszerzona rzeczywistość oparta na darmowych bibliotekach Flash wykorzystywała głównie czarno-białe znaczniki. W rozwiązaniu proponowanym przez Adv.pl tzw. markerem może być wszystko: reklama prasowa, folder reklamowy, opakowanie produktu, a nawet ludzka twarz. Rozwiązanie Flash AR nie wymaga od konsumenta instalacji żadnego oprogramowania, a obraz 3D generowany w czasie rzeczywistym jest bardzo wysokiej jakości, czego nie da się uzyskać dzięki darmowym rozwiązaniom.

„To punkt zwrotny w ewolucji rozszerzonej rzeczywistości (AR) na polskim rynku. Od roku posiadamy w swojej ofercie tę zaawansowaną technologię i ją popularyzujemy. Zrealizowaliśmy kilka ciekawych projektów m.in. dla Volvo, Pepsi czy Boscha. Rozwiązanie na platformę Adobe Flash oznacza nieograniczony i zupełnie intuicyjny dostęp konsumentów do tej ciekawej formy promocji oraz równoczesną standaryzację Web Augmented Reality” – mówi Przemysław Pawlak, Video & Motion Production Manager w Adv.pl.

Niezawodność rozwiązania Flash AR można przetestować na stronie partnera Adv.pl – firmy Total Immersion: http://flash.t-immersion.com/.

Adv.pl jest jedyną firmą w Polsce, która otrzymała wyłączną licencję francuskiej firmy Total Immersion (lider globalnego rynku Augmented Reality) na dostarczanie polskim odbiorcom zaawansowanej Rozszerzonej Rzeczywistości.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu