Red8 precyzyjnie o Harnasiu

By | 12/01/2011

Agencja Red8 przygotowała najnowszą kampanię reklamową piwa Harnaś.

Celem kampanii jest pokazanie konsumentom precyzyjnego procesu warzenia piwa Harnaś oraz zachęcenie jeszcze szerszego grona miłośników piwa do sięgnięcia właśnie po tę markę z portfolio Carlsberg Polska.

Spot pt. “Precyzja” będzie emitowany głównie w TVP i Polsacie.

Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Media Direction OMD.

  • Klient: Carlsberg Polska
  • Agencja: Red8
  • Reżyser: Tomek Karelus
  • Art Director: Tomek Karelus
  • Copywriter: Mirek Kulisz
  • Przedstawiciel agencji: Krzysztof Danecki
  • Przedstawiciel klienta: Jacek Stefaniak
  • Dom produkcyjny: Propeller Film
  • Media: telewizja
  • Czas trwania: od początku stycznia bez podania terminu zakończenia