Red8 precyzyjnie o Harnasiu

Agencja Red8 przygotowała najnowszą kampanię reklamową piwa Harnaś.

1 Carlsberg, Harnaś, Media Direction OMD, Red8Celem kampanii jest pokazanie konsumentom precyzyjnego procesu warzenia piwa Harnaś oraz zachęcenie jeszcze szerszego grona miłośników piwa do sięgnięcia właśnie po tę markę z portfolio Carlsberg Polska.

Spot pt. „Precyzja” będzie emitowany głównie w TVP i Polsacie.

Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Media Direction OMD.

  • Klient: Carlsberg Polska
  • Agencja: Red8
  • Reżyser: Tomek Karelus
  • Art Director: Tomek Karelus
  • Copywriter: Mirek Kulisz
  • Przedstawiciel agencji: Krzysztof Danecki
  • Przedstawiciel klienta: Jacek Stefaniak
  • Dom produkcyjny: Propeller Film
  • Media: telewizja
  • Czas trwania: od początku stycznia bez podania terminu zakończenia
PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu