Każdy wygrywa w Burger King

11 stycznia 2011 r. w restauracjach Burger King rozpoczyna się niecodzienna promocja, w której wygrać może każdy fan grillowanych na ogniu burgerów. Nagrodzeni zostaną nawet „pechowcy”, czyli ci, którzy trafią na pusty kupon konkursowy. Promocja potrwa do 21 marca.

W akcji promocyjnej mogą wziąć udział wszyscy fani szczególnie hojnego w tym roku Kinga, którzy przy zakupie w Burger King dowolnego zestawu ze średnimi frytkami i średnim napojem odbiorą zdrapkę. W tej promocji każda zdrapka oznacza nagrodę, którą można zrealizować przy następnej wizycie. Jeśli jednak okaże się, że klient nie znajdzie na swoim kuponie wygranej, wówczas King zrekompensuje to możliwością zagrania o nagrodę główną – 10 lat darmowych burgerów. Osoby, które nie wywalczą nagrody głównej, otrzymają nagrodę pocieszenia w postaci rabatu na zestaw, bądź darmowego powiększenia zestawu. Regulamin promocji można znaleźć na stronie www Burger King.

Promocji zdrapkowej towarzyszyć będzie kampania outdoorowa na nośnikach citylight oraz bilboardach. Zostanie ona przeprowadzona w 5 miastach (Warszawa, Wrocław, Kraków, Szczecin, Poznań) i potrwa 2 miesiące.

Za koncepcję kreatywną kampanii oraz przygotowanie kreacji odpowiada agencja FireFly Creation. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD, a działania PR prowadzi agencja Solski Burson-Marsteller.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu