Interactive Intelligence: nagroda dla rozwiązania Communication-as-a-Service

Rozwiązanie komunikacyjne Interactive Intelligence udostępniane przez dostawcę w formie usługi (Communication-as-a-Service) otrzymało nagrodę Best of Show na targach ITEXPO West 2010 w kategorii najbardziej innowacyjna usługa.

Organizatorem targów ITEXPO West, które odbyły się w Los Angeles, jest amerykańskie wydawnictwo Technology Marketing Corp. (TMC), wydawca magazynu Internet Telephony. Nagrody Best of Show zostały przyznane produktom lub usługom, które wyróżniają się spośród konkurencyjnych rozwiązań kreatywnością i osiągnięciami technologicznymi.

„Rozwiązanie Communication-as-a-Service (CaaS) firmy Interactive Intelligence najlepiej uwzględnia podstawowe potrzeby nabywców, takie jak kontrola przepływu komunikacji, bezpieczeństwo danych, niezawodność i elastyczność” – powiedział Rich Tehrani, dyrektor generalny i redaktor naczelny TMC. – „Firma zastosowała unikalny model hostingu, który utrzymuje ruch głosowy w wewnętrznej sieci odbiorcy usługi, co umożliwia klientom kontrolę komunikacji oraz monitoring bezpieczeństwa. Dostawca oferuje też izolowane, zwirtualizowane serwery oraz opcję migracji z rozwiązania hostowanego na zainstalowane lokalnie bez modyfikowania aplikacji”.

Rozwiązanie CaaS Contact Center firmy Interactive Intelligence to zbiór usług udostępnianych na żądanie w modelu hostingu, który obejmuje następujące funkcjonalności: interaktywna odpowiedź głosowa (IVR), wielokanałowy routing i rejestrowanie, zestawianie połączeń wychodzących i mieszanych, sterowanie połączeniami, monitoring jakości, zarządzanie personelem, a także funkcje faksu, komunikacji zunifikowanej i zarządzania obecnością. Rozwiązanie oferuje też pojedynczy portal internetowy do scentralizowanego zarządzania użytkownikami oraz monitorowania billingów.

źródło/autor: Media Hit

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu