Jak zwiększyć zyski o 20%? Inwestując w kapitał ludzki

Wysoki poziom efektywności prowadzonych szkoleń oraz zwrot z inwestycji w kapitał ludzki – to zaledwie część korzyści jakie gwarantuje Dale Carnegie Training, światowy lider w dziedzinie szkoleń dla biznesu. Polski oddział firmy rozpocznie swoją działalność w Warszawie już w lutym 2011 roku.

Wymierny zwrot z inwestycji w kapitał ludzki

Dale Carnegie Training to międzynarodowa firma szkoleniowa od lat wspierająca firmy w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Specjalizuje się przede wszystkim (choć nie tylko) we wspieraniu kadry managerskiej. Ucząc pracowników jak kształtować modele relacji, pomaga zmienić zewnętrznych i wewnętrznych klientów w prawdziwych partnerów biznesowych.

Stosowana przez Dale Carnegie Training metodologia daje możliwość pomiaru efektywności szkoleń za pomocą wskaźnika rentowności ROI. Dzięki temu wyraźnie widoczna jest opłacalność inwestycji w rozwój pracowników. Roczny wzrost na poziomie 29% w HDR Engineering Inc czy 20% wzrost zysków na przestrzeni 15 miesięcy w Connolly to zaledwie 3 przykłady efektów, jakie wywarły na wyniki firm klienckich szkolenia Dale Carnegie Training. Zaś jak wynika z tegorocznego raportu Saratoga HC Benchmarking, polskie firmy mają zdecydowanie wyższą stopę zwrotu z inwestycji w kapitał ludzki niż przedsiębiorstwa amerykańskie i europejskie. Podczas gdy w USA z każdej zainwestowanej złotówki pracodawcy otrzymują przeciętnie (mediana) 1 zł 57 gr a w Europie zaledwie 1 zł 17 gr, w Polsce wskaźnik ten wynosi aż 2 zł 37 gr.

Wróży więc to polskim przedsiębiorcom duże i wymierne korzyści z inwestycji szkoleniowych.

Rozwój ludzkiej strony biznesu

W zależności od potrzeb, certyfikowani trenerzy Dale Carnegie Training identyfikują umiejętności już posiadane przez pracowników i rozwijają je pod kątem realizacji celów biznesowych firmy. Metody szkoleniowe opierają się na praktycznym zastosowaniu wiedzy – trenerzy przekazują narzędzia, których pracownicy uczą się używać wobec swoich codziennych wyzwań zawodowych. Po zakończonym szkoleniu trenerzy nadzorują wprowadzenie do praktyki umiejętności nabytych na kursie. Wspiera to rozwój pracowników i umacnia ich zaangażowanie, a także stanowi fundament budowania przewagi rynkowej pracodawcy.

Po raz pierwszy w Polsce

„Cieszymy się, że będziemy mogli wspierać polski rynek naszą wiedzą i doświadczeniem. Rozwiązania proponowane przez Dale Carnegie Training cieszą się na świecie dużym uznaniem, ponieważ są intuicyjne i praktyczne, a ich stosowanie niezmiennie przynosi klientom wymierne korzyści. Naszą misją jest dostarczanie narzędzi, które pozwalają pracownikom czerpać satysfakcję z pracy poprzez podnoszenie jej jakości. Lokalny rynek ma ogromny potencjał pod tym względem. Fuzje, przejęcia, restrukturyzacje – to nieodłączne elementy dzisiejszego biznesu, wnoszące ciągle nowe wyzwania do codziennej pracy. Dbanie o rozwój pracowników leży u podstaw stabilnego rozwoju firmy a kadra zarządzająca ma tego świadomość.” – powiedziała Grażyna Młynarczyk, Prezes Dale Carnegie Training Poland.

Stuletnia tradycja

Dale Carnegie Training to założona w 1912 roku w Stanach Zjednoczonych firma specjalizująca się we wspieraniu rozwoju pracowników za pomocą autorskich technik szkoleniowych. Nazwa pochodzi od imienia i nazwiska założyciela, Amerykanina Dale’a Carnegie, który w 1912 roku rozpoczął karierę szkoleniowca od prowadzenia 90.minutowego kursu wystąpień publicznych. Od tamtej pory firma przeszkoliła ponad 7 milionów osób, jest obecna w ponad 70 krajach i posiada wśród swych klientów światowych liderów biznesu. Otwierana w Warszawie siedziba to pierwsze przedstawicielstwo Dale Carnegie Training w Polsce. Opublikowana w 1936 roku książka How to Win Friends and Influence People autorstwa Dale’a Carnegie do dziś stanowi fundament części prowadzonych szkoleń – jej założenia, pomimo upływu czasu i zmiennych warunków ekonomiczno-społecznych, pozostały aktualne. Znalazła się w przygotowanym w tym roku przez grupę THINKTANK rankingu 20 książek, które w ostatnich 20 latach ukształtowały polskich liderów.

O firmie

Dale Carnegie Training współpracuje ze średnimi i dużymi przedsiębiorstwami pomagając im osiągać wzrost wyników biznesowych poprzez podnoszenie jakości pracy pracowników w takich dziedzinach zarządzania jak przywództwo, sprzedaż, budowanie zaangażowania zespołu, obsługa klienta, prezentacja czy doskonalenie procesów. Uznana niedawno przez The Wall Street Journal za jedną z 25 najlepiej działających firm franszyzowych, Dale Carnegie Training oferuje programy szkoleniowe dostępne w 30 językach w ponad 80 krajach na całym świecie. Dotychczas skorzystało z nich niemal 8 milionów uczestników. Wśród klientów Dale Carnegie Training znajduje się 400 z 500 firm umieszczonych w prestiżowym rankingu największych firm w USA Fortune 500.

Trenerzy Dale Carnegie Training przygotowują strategie szkoleniowe na poziomie indywidualnym, zespołowym oraz globalnym (całej organizacji), ukierunkowane na maksymalny rozwój umiejętności pracowników i – co za tym idzie – stabilny wzrost firmy.

W ofercie Dale Carnegie Training znajdują się zarówno ogólnodostępne kursy, seminaria i warsztaty jak i przygotowane na zamówienie treningi, assessmenty, sesje coachingowe oraz elektroniczne narzędzia wspomagające wykorzystanie w praktyce nabytych podczas szkoleń umiejętności.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu