‘Gravity got fired’ z FireFly Creation

przez | 05/01/2011

Współpraca FireFly Creation i marki Burn z portfolio produktów Coca-Cola wychodzi poza granice Polski. Agencja przygotowała dla Burna najnowszą międzynarodową aktywację marki, której punktem kulminacyjnym będzie międzynarodowy konkurs snowboardowy Air&Style w Innsbrucku zaplanowany na 5 lutego 2011 roku.

Najnowsza międzynarodowa aktywacja marki Burn, której ideę kreatywną stworzyło FireFly Creation, przygotowana została dla wszystkich krajów europejskich sprzedających napoje Burn. Poprzez ciekawą ideę kreatywną dla ATL i BTL agencja ma zainteresować konsumentów marką oraz międzynarodowym konkursem snowboardowym Air&Style, którego głównym sponsorem jest w tym roku Burn. Działania potrwają od końca grudnia do pierwszej połowy lutego.

Motywem przewodnim projektu są komiksowe wizerunki znanych snowboardzistów, będących europejskimi ambasadorami marki: Gigi Rufa, Arthura Longi i Staale Sandbecha. FireFly Creation przygotowało serię visuali z ich udziałem, materiały do kampanii internetowej oraz jest współproducentem filmów, w których wzięli udział. Filmy będą wykorzystywane w Internecie, mogą je także zaadaptować do swoich potrzeb wszystkie europejskie rynki. Hasło akcji: „Gravity got fired” będzie eksponowane również na materiałach POS i gadżetach towarzyszących zawodom. Uczestnicy eventu w Innsbrucku będą mogli ponadto doświadczyć świata marki spędzając czas w przygotowanym przez FireFly Creation showroomie Burna.

Aby zainteresować konsumentów Burna zawodami Air&Style, agencja przygotowała dwa konkursy internetowe: Burn Air&Style (www.burnairandstyle.com) i Burn Rail Session (www.burnrailsession.com).

W obu nagrodą jest wyprawa na turniej snowboardowy Air&Style w Innsbrucku. W drugim konkursie internetowym można ponadto wygrać przejażdżkę na desce snowboardowej w towarzystwie światowej klasy snowboardzistów – ambasadorów marki Burn.

To pierwszy projekt realizowany przez FireFly Creation dla Burna poza Polską. W Polsce agencja współpracuje z marką od maja 2010 r. Stworzyła dla niej projekt community marketingu – Burn’in Heads. Więcej o tym projekcie na: www.facebook.com/burninheads.