Rusza nowa kampania reklamowa Telepizzy

przez | 04/01/2011

Poinformowanie Klientów o najnowszej, dużej pizzy American Pan oraz kontynuowanie budowania świadomości społeczeństwa, że w Telepizzy można zjeść nie tylko smacznie, ale i nie drogo, to podstawowe cele, na które stawia firma w nowej kampanii. „Duża American Pan za 21 zł w lokalu”- akcja promocyjna rusza od 2 stycznia 2010 r.

Kampania reklamowa została zbudowana w oparciu o założenie, że Klienci często sięgają po radę znajomych na temat tego, gdzie można dobrze zjeść. Reklama w telewizji i kinie ma im pomóc w dokonaniu słusznego wyboru. Telepizza chce pokazać, że za jedyne 21 zł w lokalu można otrzymać dużą pizzę stworzoną na bazie ciasta American Pan. Delikatna, puszysta, a zarazem chrupiąca, oparta o amerykański styl, z wyselekcjonowanymi składnikami oraz dodatkiem oliwy z oliwek to najnowsza propozycja firmy, która jest przygotowana specjalnie dla wymagających Klientów.

– Naszym celem jest zainteresowanie nowym smakiem Klientów, którzy do tej pory podobne w smaku pizze jadali u naszej konkurencji. Wierzymy, że po skosztowaniu „American Pan” nie będą chcieli spróbować pizzy z innych pizzerii – stwierdza Dariusz Bąk, Dyrektor Generalny w Telepizza Sp. zo.o. – Naszymi odbiorcami są zazwyczaj ludzie młodzi oraz w średnim wieku. Zdecydowaliśmy się na ten sposób przekazu, gdyż uważamy, że kino jak i telewizja najbardziej przyciągają młodych ludzi – dodaje Dariusz Bąk.

Akcja promocyjna ma  przekonać zarówno dotychczasowych Klientów, jak i przyszłych, do spróbowania nowego smaku pizzy oraz zachęcić ich do coraz częstszego odwiedzania lokali Telepizzy. Kreacje kampanii mają rozpocząć się 2 stycznia w telewizji oraz 7 stycznia w kinach. Planowaniem i zakupem mediów zajął się jak zawsze dom mediowy Pan Media Western.

Telepizza to marka, która poza Polską znana jest w takich krajach jak Hiszpania, Chile, Portugalia, Kolumbia oraz Chiny. Na świecie liczy 1179 lokali. Pierwszy lokal powstał w sercu Madrytu, gdzie obecnie znajduje się centrala firmy. Sieć utworzona we wspomnianych krajach składa się z ponad 700 lokali. Do Polski Telepizza zawitała w 1992 r. Pierwszy lokal powstał w Warszawie przy ulicy Prostej. Obecnie sieć krajowa liczy 122 restauracje i sukcesywnie się rozwija dzięki wprowadzonemu w 2001 r. systemowi franczyzowemu.

źródło/autor: MagnifiCo