Nowatorska technika oświetlenia firmy Spot Light

przez | 04/01/2011

Producent oświetlenia Spot Light, wprowadził na polski rynek najnowszą ofertę lamp wykonanych w technice laminowanego szkła. Kształt, wielkość oraz obraz nałożony na klosze lamp może być dopasowany do preferencji klienta. W wielu modelach zastosowane zostały źródła światła Power LED. Rozwiązanie cieszy się dużą popularnością zarówno w obiektach publicznych jak i w gospodarstwach domowych.

Spot Light jest jedyną firmą na polskim rynku, w ofercie której dostępne są lampy wykonane w technice laminowanego szkła. Zanim lampy zostały wprowadzone do Polski, były dostępne w krajach Europy Zachodniej, tj. w Holandii i w Niemczech. Po osiągnięciu sukcesu sprzedażowego za granicą, producent postanowił zaoferować je również polskim klientom.

– Technika jaką stosujemy w naszych najnowszych produktach, charakteryzuje się możliwością dopasowania parametrów lampy, wedle życzenia naszych Klientów. Blaty szkła możemy produkować w różnych rozmiarach jak i kształtach. Jest to szczególnie ważne, przy doborze oświetlenia pod duże inwestycje takie jak hotele czy lokale handlowe- wtedy kloszem lampy może być logo danej firmy lub obraz kojarzący się z daną marką – mówi Christian Ortlieb, właściciel Spot Light.

Laminowanie szkła w tym przypadku polega na powierzchniowym nakładaniu wydruku danego zdjęcia bądź grafiki na podgrzany blat szkła, który tworzy zarazem klosz lampy. Pod wpływem temperatury szkła, oba elementy łączą się w jedną całość. Daje to efekt bezpośredniego odlania zdjęcia we szkle. Producent nie chce zdradzać szczegółowej procedury.

W większości modeli lamp, zostały zastosowane źródła światła Power LED 3W. Dzięki temu lampy są energooszczędne i charakteryzują się dłuższym okresem pracy od standardowych źródeł światła.

– Są to innowacyjne produkty, gdzie nadruki graficzne na kloszach posiadają wysoką jakość. Dzięki temu, nawet niewłączona lampa zdobi pomieszczenie niczym obraz na ścianie. Od momentu wprowadzenia towarów do sprzedaży w sieciach marketów budowlanych, odnotowaliśmy znaczny wzrost wśród klientów indywidualnych, którzy kupują je do swoich domów – dodaje Christian Ortlieb.