Marcin Ejsmont powraca do strategii Grey Group

Z początkiem nowego roku Grey Group wzmacnia swój dział strategii, stawiając na sprawdzone osoby. Na pokład powraca Marcin Ejsmont, który w latach 2007 – 2010 był jednym z filarów strategii Testardo Gram i pozostałych agencji należących do Grey Group.

„Marcin reprezentuje młodą generację twórców polskiej reklamy. Jego powrót na łono Grey Group przyniesie ze sobą zastrzyk energii i świeżych pomysłów. Jako strateg dysponuje unikalnym talentem do kreowania skutecznych kampanii, także z szerokim wykorzystaniem nowych mediów – których potencjału nie sposób przecenić w obecnych realiach rynku. Marcin wraca do nas bogatszy o nowe doświadczenia i wierzę, że Grey Group da mu szansę na to by jeszcze szerzej nich dotychczas wykorzystywał swój ogromny potencjał. – mówi Rafał Baran, CEO Grey Group.

Marcin Ejsmont, zdobywał doświadczenie współpracując z agencjami takimi jak Tequila\Digital, V&P oraz Brain, gdzie pracował dla marek Play oraz ING. Przez lata wcześniejszej współpracy z Grey Group pracował m.in. dla PKO BP, TP i Orange, Foodcare (marka Tiger), Royal Unibrew (marka Łomża) i Rabobank. Marcin jest absolwentem ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz  studiów podyplomowych z psychologii społecznej na Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Ponadto ukończył Szkołę Strategii Marki przy Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu