CZTERYCZWARTE dla deserów premium Delecta

przez | 04/01/2011

CZTERYCZWARTE Brand Design zaprojektowało nową linię budyni Delecta, obejmującą trzy smaki: czekoladowy z kawałkami czekolady, śmietankowy z białą czekoladą, waniliowy z naturalną wanilią. Ciepłe, nastrojowe opakowania, stworzone z myślą o segmencie premium, można już oglądać na półkach w wybranych sieciach sprzedaży.

Nie są to pierwsze opakowania projektowane przez agencję dla deserów Delecta. Dostępne na rynku kisiele, galaretki i klasyczne budynie Delecta również powstały w CZTERYCZWARTE. Projekty nowych budyni zachowują BI pozostałych deserów w proszku, jednak tworzą odrębną linię dla podkreślenia charakteru premium. Pokazanie wysokiej jakości i wyróżnienie produktów, przy jednoczesnym zachowaniu rozpoznawalności marki, były głównym wyzwaniem dla projektantów. W zastosowanych rozwiązaniach postawiono na przyciemnione tła, apetyczne zdjęcia i użycie piktogramów sygnalizujących zawartość wyjątkowych składników.