6ix WoMM prowadzi działania Social Media dla marki Signal

przez | 04/01/2011

Po sukcesie zintegrowanej kampanii „Zostań Łowcą Uśmiechów” dla marki Signal, Unilever kontynuuje współpracę z 6ix WoMM (część NuOrder Group). Agencja realizuje działania aktywujące markę Signal White Now w społeczności Facebook.

Celem działań Social Media jest eksploatacja potencjału Internautów zgromadzonych na platformie Facebook, zaangażowanie ich w świat marki i edukacja w zakresie benefitów produktów z linii Signal White Now.

W ramach działań agencja 6ix WoMM odpowiedzialna jest za kompleksowe prowadzenie profilu marki na platformie Facebook. Poza standardową usługą polegającą na aktywnej moderacji, przewidziano szereg mikrokonkursów i działań aktywujących konsumentów, które będą wymagać stworzenia specjalnych aplikacji konkursowych.

„Działania Social Media dla marek FMCG są zawsze wyzwaniem. W przeciwieństwie do marek lifestyle’owych dużo trudniej zaangażować tu Internautę, dlatego konieczne jest prowadzenie działań dodatkowych, takich jak konkursy i akcje specjalne. Wszystko po to, by zapewniając odpowiedni zasięg działań móc skutecznie prowadzić dialog wokół marki Klienta” – mówi Michał Siejak, dyr. zarządzający 6ix WoMM.

„Facebook okazał się jednym z kluczowych elementów w niedawno zakończonej kampanii. Z tego względu kontynuację działań w tym kanale powierzyliśmy agencji, która miała szansę udowodnić nam swoją skuteczność” – mówi Aneta Bronowska, Junior Brand Building Manager marki Signal, Unilever.