home.pl tworzy nowy Panel Administracyjny razem z użytkownikami

przez | 27/12/2010

home.pl, lider polskiego rynku hostingowego, intensywnie pracuje nad rozwojem oferowanych usług. Firma zaprezentowała wersję beta nowego Panelu Administracyjnego, który powstał we współpracy z użytkownikami. Wersja beta będzie dalej rozwijana w oparciu o uwagi klientów i zostanie udostępniona w nowym roku w wersji finałowej.

Uwzględnianie głosu klientów nie jest nową praktyką w polityce rozwojowej firmy home.pl. Już przy opracowywaniu strategii wsparcia i uruchomienia Linii Profesjonalnej wzięto pod uwagę opinie zebrane podczas codziennych kontaktów Biura Obsługi Klienta. W czasie prac nad nową wersją Panelu Administracyjnego postanowiono zwiększyć skalę działań crowdsourcingowych, czyli wykorzystujących tzw. „wiedzę tłumu”. Na świecie jest to bardzo popularna praktyka, która zyskuje sobie coraz większe uznanie również w Polsce. Inżynierowie od samego początku pracy postawili sobie za cel ścisłą współpracę z użytkownikami obecnej wersji aplikacji. Jak podkreśla home.pl, to dzięki wspólnym staraniom udało się osiągnąć obecny stan prac nad Panelem Administracyjnym.

– „Współcześnie coraz większą rolę w jakości usług internetowych odgrywa usability, czyli funkcjonalność i intuicyjność obsługi danej aplikacji. Zdecydowaliśmy się na zaproszenie naszych klientów do opracowania nowego Panelu Administracyjnego, aby spełniał on oczekiwania i zapotrzebowania użytkowników w jak największym stopniu.“ – mówi Marcin Kuśmierz, Dyrektor Zarządzający home.pl.

Nowy Panel Administracyjny ułatwi zarządzania wszystkimi usługami home.pl, z których korzystają poszczególni klienci. Dzięki niemu, każdy użytkownik w łatwy sposób będzie mógł m.in. monitorować serwery, przedłużać ważność domen, dodawać konta pocztowe lub kolejne aliasy, a wszystko zgodnie z filozofią „jednego kliknięcia“.

Obecnie firma home.pl, na podstawie rozmów z klientami, przygotowała wersję beta nowego Panelu Administracyjnego. W kolejnym etapie użytkownicy mogą zgłaszać swoje uwagi i pomysły przez Biuro Obsługi Klienta oraz na serwisie społecznościowym Facebook. Na stronie home.pl na Facebooku (facebook.com/homepl) przygotowano specjalną zakładkę poświęconą dyskusji nad proponowanymi zmianami. Wszystkie pomysły zostaną zebrane i uwzględnione przy uruchomieniu stabilnej, finałowej wersji nowego Panelu Administracyjnego.

źródło/autor: home.pl