Świątecznie na nośnikach Cityboard Media

przez | 24/12/2010

W przedświątecznych kampaniach outdoorowych eksponowanych na nośnikach Cityboard Media zobaczyć można głównie reklamy wizerunkowe i produktowe. Oprócz typowo świątecznych motywów pojawiają się przykłady niestandardowego podejścia do gwiazdkowych tematów.

Reklama wizerunkowa

Reklamy wizerunkowe są realizowane głównie przez galerie handlowe. Na plakatach królują pięknie zapakowane prezenty, a uśmiechnięte twarze zapraszają na komfortowe świąteczne zakupy. Wszystkie te plakaty cechuje duża estetyka, a wrażenie rodzinnych i wesołych świąt uzyskano przedstawiając tradycyjne motywy w nowoczesnej aranżacji graficznej.

Na nośnikach Cityboard Media pojawiły się również niestandardowe projekty świątecznych reklam. Na szczególną uwagę zasługuje plakat łódzkiej Manufaktury informujący o konkursie sms-owym. Centrum Handlowe Warszawa Wileńska prezentuje się jako lokomotywa handlu pod hasłem „Kolej na prezenty”.

Galerie zwracają uwagę nie tylko kreatywnymi reklamami, ale także promocjami, które mają przyciągnąć zainteresowanych – i tak np. plakat reklamujący Galerię Panorama informuje „Rozdajemy sanki!”.

Reklama produktowa

Produkty z pozoru nie związane z tematem świąt również przedstawiono w kontekście prezentów. Twórcy reklamy sklepu GO Sport, wychodząc z założenia, że prostota jest najlepszym rozwiązaniem, wykorzystali motyw czerwonej wstążki i gwiazdek, które dodatkowo wyeksponowano na piłce. Tropem świątecznych zakupów poszedł także Play, który zaprezentował swojej grupie docelowej alternatywny sposób kupowania prezentów. Świąteczna aura objęła także reklamy produktów spożywczych. Jednym z tego typu plakatów jest reklama Polskiego Cukru, w której z powodzeniem nawiązano do tradycji pieczenia pierniczków na choinkę.

– Podczas Świąt Bożego Narodzenia outdoor jest medium towarzyszącym konsumentowi, gdy szuka on prezentów dla najbliższych oraz wyjeżdża, aby odwiedzić rodzinę czy spędzić ten wyjątkowy czas w górach. W tym okresie szczególnie polecamy naszym klientom powierzchnie reklamowe zlokalizowane w okolicach centrów handlowych czy hipermarketów oraz przy drogach wylotowych z miast. Nie bez znaczenia jest również wielkość nośników: dobrze oświetlone, duże ekspozycje reklamowe są widoczne zarówno z okna szybko jadącego samochodu, jak i z okien przesuwających się zakorkowanymi ulicami autobusów – komentuje Marta Bryła, pełnomocnik zarządu Cityboard Media.