Dobry rok dla Mea Group

przez | 24/12/2010

Mea Group, agencja marketingu zintegrowanego, znana wcześniej jako Mea Event, podsumowuje pozytywny dla siebie rok 2010. Firma w ciągu ostatnich 12 miesięcy zrealizowała kilkadziesiąt projektów z dziedziny eventów, incentive, PR oraz BTL, zbierając pozytywne opinie i referencje od firm, które powierzyły jej swoje budżety.

Dodatkowo, agencja w związku z dynamicznym rozwojem i rosnącym na rynku zapotrzebowaniem na kompleksową obsługę marketingową, rozszerzyła zakres usług, zmieniła nazwę, identyfikację wizualną oraz swój serwis internetowy.

Wśród obsługiwanych przez Mea Group w 2010 r. Klientów znaleźli się m.in.: Puls Biznesu, Pioneer Pekao Investments, Nestle Professional, Siroscan Sp. z o.o., Topex, Lexus Warszawa-Żerań, DTZ, Kredyt Bank TFI, Skarbiec TFI, Bawaria Motors BMW i MINI, Eurobank S.A., Wars S.A., AstraZeneca i inni. Swoim Klientom firma oferuje kompleksowe wsparcie marketingowe, obejmujące kreację scenariuszy, również niestandardowych, scenografii i oprawy technicznej, organizację poszczególnych etapów projektu, koordynację realizacji, a także kreację i produkcję graficzną, działania związane z dokumentacją projektów, współpracę z gwiazdami polskiego show biznesu i wiele innych, dostosowanych do indywidualnych potrzeb poszczególnych Klientów usług.

„We wszystkich podejmowanych przez nas na rzecz Klientów działaniach stawiamy na budowanie i podtrzymywanie ich pozytywnego wizerunku w otoczeniu biznesowym, które przekłada się na zwiększenie efektywności osiągania biznesowych celów firmy. Kompleksowym podejściem staramy się zaspokoić więc nie tylko te potrzeby Klientów, które dotyczą bezpośrednio realizacji poszczególnych projektów, ale również ich celów długofalowych. Możemy poszczycić się tym, że obsługiwani przez nas Klienci wracają, aby realizować z nami swoje kolejne projekty. Cieszy nas ogromnie ich zaufanie, a jednocześnie fakt, że wszystko wskazuje na to, że w przyszłym roku grono firm, którym zaoferujemy swoje usługi jeszcze się powiększy” – powiedziała Marta Dunin-Michałowska, założycielka i prezes Mea Group.

Wśród najważniejszych zorganizowanych przez Mea Group w ostatnich miesiącach akcji znalazły się m.in.:

  • Otwarcie nowego salonu Bawaria Motors BMW i MINI w Jankach, połączone z polską prapremierą nowego modelu BMW X3. W uroczystości wzięli udział Klienci i Partnerzy firmy Bawaria Motors, a także gwiazdy polskiego show biznesu, w tym m.in.: Andrzej Sołtysik, Olga Borys, Wojciech Majchrzak, Krzysztof „Diablo” Włodarczyk, Andrzej Supron i inni. Gospodarzem oficjalnego otwarcia nowego salonu był znany dziennikarz motoryzacyjny, Adam Kornacki. Dla Gości wieczoru przygotowano szereg atrakcji, w tym prezentację trzech atrakcyjnych modeli samochodów, pokaz Capoeiry oraz godzinny koncert zespołu Audiofeels. Mea Group odpowiadała za koncepcję i realizację scenariusza eventu, współpracę z Partnerami i Gwiazdami, a także obsługę PR wydarzenia.
  • Weekendowa, bezpłatna wypożyczalnia rowerów w warszawskiej restauracji Green Patio. W ramach akcji uczestnicy, głównie mieszkańcy Warszawy, mieli możliwość wypożyczania rowerów po okazaniu dokumentu tożsamości. Rowerowa akcja trwała 9 wakacyjnych weekendów, od 3 lipca do 29 sierpnia i zakończyła się wynikiem niemal 1000 wypożyczeń. Kierowana była do wszystkich mieszkańców Warszawy, którzy spędzali lato w stolicy i poszukiwali ciekawych, a zarazem nie wymagających nakładów finansowych sposobów na spędzenie wolnego czasu. Celem akcji było m.in. propagowaniem zdrowego, aktywnego trybu życia, które jest mottem działalności Green Patio, a także zaprezentowanie zalet samej restauracji. Akcja cieszyła się dużym zainteresowaniem nie tylko mieszkańców Warszawy, ale i lokalnych mediów. Mea Group była pomysłodawcą oraz realizatorem całej akcji, odpowiadając jednocześnie za komunikację z mediami dot. działalności wypożyczalni.
  • Polska premiera nowego zapachu dla kobiet od znanego hiszpańskiego projektanta mody, Jesusa del Pozo – AMBAR. W uroczystości wzięli udział dziennikarze prasy i portali lifestyle’owych, a także Partnerzy firmy Siroscan, polskiego dystrybutora perfum AMBAR. Imprezę poprowadziła znana modelka, Karolina Malinowska. Wydarzeniu towarzyszyła prezentacja kreacji z najbardziej znanych kolekcji ubrań zaprojektowanych przez Jesusa del Pozo. Zaproszeni goście mieli także możliwość wzięcia udziału w indywidualnych prezentacjach zapachu, w ramach których wykorzystano elementy wpływające na wszystkie ludzkie zmysły – wzrok, smak, węch, dotyk i słuch. Mea Group odpowiadała za koncepcję i realizację scenariusza, a także kontakt z mediami.
  • Otwarcie nowego salonu Lexus Warszawa-Żerań. Wydarzenie swoim scenariuszem i charakterem nawiązywało do obchodów Roku Chopinowskiego. Gwiazdami spotkania byli znani pianiści – pochodząca z Japonii laureatka konkursu fortepianowego, Rieko Nezu oraz Waldemar Malicki. W spotkaniu wzięło udział ok. 150 osób, m.in. Klienci i Partnerzy Salonu Lexus Warszawa-Żerań, przedstawiciele mediów oraz gwiazdy polskiego show biznesu, w tym m.in.: Agnieszka Włodarczyk, Maciej Kurzajewski, Conrado Moreno, Marysia Seweryn. Wydarzenie, dzięki działaniom podjętym przez agencję, odbiło się szerokim echem w kluczowych dla projektu mediach. Mea Group odpowiadała za koncepcję i realizację scenariusza eventu, współpracę z Partnerami i Gwiazdami, a także obsługę PR wydarzenia.
  • Gazele Biznesu 2009 – cykl 12 uroczystych, prestiżowych Gal wręczenia nagród organizowanych przez dziennik „Puls Biznesu”. Każda Gala odbywała się w innym mieście Polski. Wydarzenie to związane było z jubileuszową X edycję rankingu najbardziej dynamicznych firm średniej wielkości. Mea Group odpowiedzialna była za realizację i koordynację cyklu gal wraz z obsługą logistyczną i techniczną wszystkich imprez.