abcZdrowie.pl bije kolejne rekordy traffikowe

W listopadzie traffic Grupy abcZdrowie.pl przekroczył 3,2 mln unikalnych użytkowników oraz 12 mln odsłon. To daje aż 35% wzrostu ruchu w stosunku do października.

Sieć abcZdrowie.pl to ponad 40 serwisów medycznych skierowanych bezpośrednio do pacjentów. W we wrześniu tego roku do portfolio sieci dołączyły kolejne 2 serwisy kardiolo.pl i eChirurgia.pl. Kolejnym krokiem było uruchomienie serwisu abcLeki.pl, który w swej bazie ma już ponad 10 000 profili leków OTC, Rx, suplementów diety oraz dermokosmetyków.

W listopadzie sieć abcZdrowie.pl zgromadziła ponad 3,2 mln uu, sam serwis kardiolo.pl ponad 750 000 uu, eChirurgia.pl 550 000 uu. Około 80% użytkowników sieci stanowią kobiety.

Taki wzrost oglądalności zagwarantował Grupie abcZdrowie.pl czołowe miejsce w kategorii specjalistycznych sieci medycznych. Nacisk został położony na bardzo precyzyjne targetowanie do pacjentów, w szczególności zostały pokryte kategorie: ciąża i macierzyństwo, leki OTC, dermatologia, diabetologia, kardiologia, odchudzanie, lifestyle, antykoncepcja i seks.

Grupa abcZdrowie.pl jest najszybciej rozwijającą się siecią serwisów o zdrowiu w Polsce. Pozycję lidera zbudowała zaledwie w 1,5 roku.

W skład Grupy wchodzą: sieć abcZdrowie.pl (np. abcCiaza.pl, abcDieta.pl, abcGrypa.pl, abcCukrzyca.pl i wiele innych przygotowanych we współpracy z lekarzami), abcLeki.pl (serwis o lekach i suplementach), kardiolo.pl (największy serwis kardiologiczny w Polsce), eChirurgia.pl (największy serwis poświęcony zabiegom w Polsce).

Właścicielem serwisów jest firma NextWeb Ventures, działająca w obszarze Social Media, będąca również właścicielem blogów jejŚwiat.pl, pozostająca w ścisłym partnerstwie z blogami Blomedia. 

źródło/autor: abcZdrowie.pl

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu