Wawel na Wawelu. Wawel rozszerza sieć Salonów Firmowych

20 grudnia br. Wawel otworzył swój Salon Firmowy na wzgórzu wawelskim. Kawiarnia „Słodki Wawel” to kolejna, wyjątkowo prestiżowa, lokalizacja słodkiej wizytówki Krakowa. 

Mieszkańcy Krakowa i turyści mogą już do programu zwiedzania wzgórza wawelskiego dodać wizytę w „Słodkim Wawelu”. Piętnasty Salon Firmowy Wawel, kawiarnia „Słodki Wawel” znajduje się na parterze nowo odrestaurowanego budynku centrum wystawienniczo-konferencyjnego (Wawel 9). Kawiarnia oferuje wybór asortymentu Wawel oraz firmowe czekolady na gorąco, desery lodowe oraz ciasta.

Kawiarnia Wawel jest słodkim elementem nowoczesnego zaplecza recepcyjno-informacyjnego dla turystów na parterze budynku nr 9. Wiosną dodatkową atrakcją kawiarni stanie się taras widokowy, z widokiem na bulwary wiślane. W kawiarni, tak jak w całym budynku centrum, można korzystać z bezprzewodowego Internetu.

Otwarcie kolejnego Salonu Firmowego to realizacja długofalowej strategii firmy Wawel SA, która zakłada stopniowe rozszerzanie sieci sklepów pod własną marką, ale również stylowa inkarnacja marki, która swoją nazwę wzięła od wawelskiego wzgórza. – Ta wyjątkowa lokalizacja podkreśla wizerunek firmy Wawel, jako firmy z tradycjami oraz doskonałą reputacją, silnie związanej z miejscem pochodzenia – mówi Wojciech Winkel, Dyrektor Produkcji oraz Członek Zarządu Wawel SA. Słodki Wawel będzie 15. placówką firmową w Polsce. – Konsekwentnie rozbudowujemy sieć Salonów Firmowych pod marką Wawel – komentuje Agata Zawora, Menedżer ds. Rozwoju Sieci Detalicznej Wawel SA. – Uruchomiliśmy ostatnio dwie nowe placówki, chcemy być obecni z marką Wawel w najlepszych punktach dużych miast.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu