Agencja marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide opracowała kampanię Amica Design Club dla Amica Wronki SA. Stronę internetową akcji opracowała agencja interaktywna MRM Worldwide.
Zadaniem agencji Momentum Worldwide było opracowanie strategii i mechanizmu działań, które będą aktywizowały sprzedaż urządzeń AGD marki Amica, oraz wsparcie promocji nowej, ekskluzywnej linii Integra, która pojawiła się na rynku w październiku 2010 roku.
Konkurs Amica Design Club skierowany jest do projektantów, sprzedawców i właścicieli studiów mebli kuchennych w całej Polsce. Aby wziąć w nim udział, wystarczy przygotować projekt kuchni z użyciem sprzętów do zabudowy Amica oraz sprzedać wskazane w materiałach informacyjnych produkty objęte promocją. Na najlepszych czekają wyjątkowe nagrody w postaci wycieczek po europejskich stolicach designu a także profesjonalne dalmierze Leica.
Działania związane z Amica Design Club rozpoczęły się 1 grudnia 2010r. i będą trwały do 31 stycznia 2011 r. Agencja Momentum Worldwide jest odpowiedzialna nie tylko za opracowanie strategii i mechanizmu akcji, ale też za jej przeprowadzenie. Przygotowała także ulotki, które dystrybuowane są do punktów sprzedaży. Działania wspierane są stroną internetową www.DesignClub.amica.pl, opracowaną przez agencję interaktywną MRM Worldwide.