Amica Design Club szansą na wyjątkowe nagrody

Agencja marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide opracowała kampanię Amica Design Club dla Amica Wronki SA. Stronę internetową akcji opracowała agencja interaktywna MRM Worldwide.

Zadaniem agencji Momentum Worldwide było opracowanie strategii i mechanizmu działań, które będą aktywizowały sprzedaż urządzeń AGD marki Amica, oraz wsparcie promocji nowej, ekskluzywnej linii Integra, która pojawiła się na rynku w październiku 2010 roku.

Konkurs Amica Design Club skierowany jest do projektantów, sprzedawców i właścicieli studiów mebli kuchennych w całej Polsce. Aby wziąć w nim udział, wystarczy przygotować projekt kuchni z użyciem sprzętów do zabudowy Amica oraz sprzedać wskazane w materiałach informacyjnych produkty objęte promocją. Na najlepszych czekają wyjątkowe nagrody w postaci wycieczek po europejskich stolicach designu a także profesjonalne dalmierze Leica.

Działania związane z Amica Design Club rozpoczęły się 1 grudnia 2010r. i będą trwały do 31 stycznia 2011 r. Agencja Momentum Worldwide jest odpowiedzialna nie tylko za opracowanie strategii i mechanizmu akcji, ale też za jej przeprowadzenie. Przygotowała także ulotki, które dystrybuowane są do punktów sprzedaży. Działania wspierane są stroną internetową www.DesignClub.amica.pl, opracowaną przez agencję interaktywną MRM Worldwide.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu