Aktywność na co dzień, czyli serwis dedykowany bakalland.wp.pl

Serwis dedykowany bakalland.wp.pl powstał w związku z wejściem na rynek nowej marki Bakalland UP! Witryna, stworzona przez Dział Akcji Specjalnych Wirtualnej Polski, ma na celu promocję nowej linii przekąsek firmy Bakalland, obejmującej różne zestawy mieszanek bakaliowych i prażonych płatków owsianych (crunchy).

Ponieważ produkt skierowany jest do młodych, aktywnych kobiet, pragnących zachować dobrą formę i figurę, serwis dostarcza informacji i porad związanych ze zdrowym odżywianiem, utrzymaniem dobrej formy i zgrabnej sylwetki.

Witryna zawiera unikalny kontent wideo, wyprodukowany specjalnie na potrzeby serwisu. Cała sekcja filmowa poświęcona jest zdrowemu stylowi życia i dbałości o linię. Zawiera porady trenera, jak powinny wyglądać ćwiczenia, by w ich efekcie dopracować się jędrnych pośladków, płaskiego brzucha czy smukłych łydek. Fachowcy podpowiadają, o jakiej porze ćwiczyć i jak szlifować formę, by nie odnieść kontuzji. Filmy zawierają zestawy ćwiczeń na najważniejsze partie mięśni.

Ponadto w serwisie znajduje się sekcja Ekspert radzi. Opublikowano tu teksty poświęcone tematyce szeroko pojętej aktywności na co dzień, kwestiom metabolizmu i zdrowej żywności. Użytkowniczki mogą dowiedzieć się m.in. dlaczego kurs tańca jest lepszy od fitnessu, co powoduje, że regularne posiłki są lepiej i szybciej wchłaniane niż jedzenie „z doskoku”, w jaki sposób długość snu przekłada się na urodę, czy wreszcie poznać prawdziwe powody, dla których sałatka jest lepsza od schabowego – mówi Jan Chechłacz, koordynator projektu z Działu Akcji Specjalnych Wirtualnej Polski.

W przygotowaniu są kolejne porady, związane z byciem „up!”, czyli zdrowym trybem życia. Aby zaktywizować użytkowniczki oraz dowiedzieć się, jaki jest ich sposób na aktywne życie, na stronie bakalland.wp.pl trwa specjalny konkurs. Polega on na przesłaniu krótkiego filmiku lub zdjęcia, obrazującego hasło „Co dla Ciebie oznacza bycie UP!?” Najlepsze, najbardziej kreatywne i zabawne prace konkursowe zostaną nagrodzone.

Projekt bakalland.wp.pl powstał przy współpracy z domem mediowym MEC Interaction.

Przypomnijmy, Dział Akcji Specjalnych Biura Reklamy WP tworzy niestandardowe projekty reklamowe na potrzeby konkretnych produktów oraz usług klientów (od powstania koncepcji projektu, przez szczegółowe mediaplany, realizację kampanii z wykorzystaniem wielorakich narzędzi marketingowych, po podsumowanie jej efektów).

http://bakalland.wp.pl

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu