Rusza nowa promocja świąteczna w Telepizza

przez | 17/12/2010

Od 16 grudnia do końca roku Telepizza wprowadza do sprzedaży w lokalu i dostawie, a także przy odbiorze osobistym ofertę 2za1 oraz 2 sosy gratis. Promocja trwa przez 7 dni w tygodniu. Do każdej pizzy małej, średniej, dużej lub max, Klient otrzymuje drugą z taką samą ilością składników. 

Celem najnowszej kampanii reklamowej firmy Telepizzy jest poinformowanie o nowej promocji świątecznej, a także dotarcie do jak największej liczby osób. Działania prowadzone są zarówno w Internecie, jak i stacjach radiowych.

– W grudniu i tuż przed samymi świętami kobiety są bardzo zajęte, zarówno zakupami jak i sprzątaniem. Często z braku czasu zamawiają gotowe dania. Wychodząc naprzeciw ich wymaganiom, zdecydowaliśmy się na taką promocję – mówi Dariusz Bąk, dyrektor generalny Telepizza.

Telepizza to marka, która poza Polską znana jest w takich krajach jak Hiszpania, Chile, Portugalia, Kolumbia oraz Chiny. Na świecie liczy 1179 lokali. Pierwszy lokal powstał w sercu Madrytu, gdzie obecnie znajduje się centrala firmy. Sieć utworzona we wspomnianych krajach składa się z ponad 700 lokali. Do Polski Telepizza zawitała w 1992 r. Pierwszy lokal powstał w Warszawie przy ulicy Prostej. Obecnie sieć krajowa liczy 122 restauracje i sukcesywnie się rozwija dzięki wprowadzonemu w 2001 r. systemowi franczyzowemu.

źródło/autor: MagnifiCo