Rośnie oglądalność portali Grupy Inwestycje.pl

Rośnie oglądalność portali należących do Grupy Inwestycje.pl. W zeszłym miesiącu wszystkie kluczowe portale wchodzące w skład grupy zanotowały wzrost liczby odwiedzin. Stale poszerza się również baza mailingowa grupy, w której znajduje się już ponad 50 tys. rekordów. 

Portale Grupy Inwestycje.pl cieszą się coraz większą popularnością wśród internautów. Co miesiąc odwiedza je już 1,3 mln unikalnych użytkowników, którzy generują ponad 4 mln odsłon. Największy portal wchodzący w skład grupy – Inwestycje.pl – notuje obecnie 430 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie oraz 1,6 mln odsłon. – Systematyczny wzrost oglądalności naszego portalu świadczy o ciągłym rozwoju grupy. Współpracujemy z ponad 100 partnerami, dostarczając naszym czytelnikom aktualności z rynków finansowych, codzienne komentarze i analizy ekspertów. Ogromną popularnością cieszy się giełdowy dział portalu Inwestycje.pl – z liczbą 230 tys. odsłon miesięcznie jest częściej odwiedzany przez internautów niż specjalistyczne serwisy giełdowe. Naszym celem strategicznym jest dalsze udoskonalanie contentu, wdrażanie nowych narzędzi i funkcjonalności na portalach grupy, rozszerzanie oferty i funkcjonalności pasażu finansowego, a finalnie – osiągnięcie jednej z czołowych pozycji w segmencie biznes/prawo/finanse – tłumaczy Justyna Niedzielska, Redaktor naczelna Inwestycje.pl.

Rekordową oglądalność notuje skierowany do inwestorów rynku walutowego portal Kantory.pl. Serwis odwiedza miesięcznie niemal 530 tys. unikalnych użytkowników, którzy generują ponad 1 mln odsłon. – Portal Kantory.pl staje się coraz bardziej popularny, o czym świadczy wzrost liczby odwiedzających go każdego dnia internautów. Serwis stawia na szybki rozwój, czyli zwiększenie pozareklamowych technik aktywizacji sprzedaży, budowanie dobrej relacji ze stałymi klientami, kontrolę planu działań marketingowych oraz konsekwentne tworzenie obrazu firmy jako godnego i solidnego partnera. Kantory.pl oferują swoim klientom niezawodną reklamę, systematyczną aktualizację oferty kantoru, a co najważniejsze – prezentację swojej firmy pod prestiżowym adresem www – przekonuje Julia Siewak, Key Account Manager portalu Kantory.pl.

O rosnącej sile Grupy Inwestycje.pl świadczy ponadto stale rozbudowywana baza mailingowa, w której znajduje się obecnie ponad 50 tys. adresów. – Tak duża liczba rekordów umożliwia dotarcie z mailingiem dedykowanym do odpowiednio wyselekcjonowanej grupy odbiorców. Dokładne targetowanie adresatów sprawia, że kampanie mailingowe są jedną z najskuteczniejszych form reklamy internetowej. Biorąc pod uwagę fakt, że mailingi dają możliwość dostarczenia tysięcy wiadomości w ciągu kilkunastu minut, a przy tym są dla adresata niezwykle proste w odbiorze, nikogo nie dziwi, że ta forma reklamy cieszy się ogromną popularnością wśród reklamodawców – zapewnia Anna Sołowska-Łabaz, Business Development & Marketing Director Inwestycje.pl S.A.

źródło/autor: Inwestycje.pl

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu