Poszkole.pl – na feriach i w szkole świąteczne nowości na Poszkole.pl

przez | 17/12/2010

Serwis społecznościowy poszkole.pl wprowadza w grudniu kilka nowości, które mają ułatwić młodym użytkownikom korzystanie z treści serwisu z dowolnego miejsca. Uruchomiona została wersja mobilna serwisu dostępna pod adresem m.poszkole.pl, zainaugurowany został także autorski program wideo „Psoty”.

Dzieci i młodzież to szczególna grupa konsumentów mediów. Mają charakterystyczny cykl dnia, który dostosowany jest do zajęć szkolnych i dodatkowych. Są jednocześnie oswojeni z nowymi technologiami. Ponad półtora miliona użytkowników założyło już swój profil na poszkole.pl, dla wielu z nich to ulubiony serwis społecznościowy i źródło informacji o ich idolach a także przestrzeń rozrywki. – Chcemy, aby użytkownicy mogli korzystać z serwisu nie tylko gdy mają dostęp do komputera, ale zawsze wtedy, gdy mają to na ochotę, także w przerwie zajęć bądź na zbliżających się feriach – tłumaczy Rafał Janik, Pełnomocnik Zarządu Redefine ds. serwisów stowarzyszonych. Serwis mobilny będzie uruchamiany w kilku etapach. Pierwsza wersja jest już dostępna on-line i jest serwisem newsowym – zawiera najnowsze informacje z działów „aktualności” i „artykuły”. W dalszej części rozbudowana zostanie sekcja społecznościowa.

Drugą nowością jest program wideo „Psoty” będący przeglądem wideo najciekawszych plotek i wiadomości o gwiazdach, których miłośnikami są użytkownicy serwisu poszkole.pl. Nie zabraknie też konkursów dla użytkowników i wywiadów z polskimi gwiazdami. Program można oglądać na poszkole.pl, a także na dedykowanym kanale na youtube i w ipla. Program wydawany będzie w cyklu tygodniowym.

Poszkole.pl to najpopularniejszy wśród dzieci i młodzieży serwis społecznościowy. Jego główne sekcje to społeczność, gry, kultura. Liczy ponad 3 250 000 użytkowników miesięcznie (źródło gemiustTraffic, średnia za 23 miesiące). Plasuje się jako 8 witryna audytowana w Polsce wg odsłon w miesięcznej ilości 154 278 292 (źródło: Megapanel PBI/Gemius 09.2010). Serwis liczy ponad 1,5 mln zarejestrowanych użytkowników.