Gold Magellan Award oraz wyróżnienie w Top 50 Communications Campaign of 2010 dla On Board PR

Firma On Board PR została uhonorowana złotą statuetką w konkursie Magellan Awards 2010 za kampanię „Boso czy w kapciach?” realizowaną dla marki DEVI.

Jury międzynarodowego konkursu Magellan Awards 2010 przyznało kampanii promującej markę DEVI koncernu Danfoss złotą nagrodę w konkursie Magellan Awards 2010 w kategorii: Product/Service Communication. Kampania została także wyróżniona w rankingu 50 najlepszych kampanii w 2010 roku.

Celem projektu realizowanego przez On Board PR pt. „Boso czy w kapciach?” było zainteresowanie szerszego grona konsumentów elektrycznym ogrzewaniem podłogowym, jako sposobem na komfortowe i efektywne ogrzewanie uzupełniające domu lub mieszkania.

Magellan Awards 2010 to międzynarodowy konkurs branży marketingowej. Organizatorem jest LACP (League of American Communications Professional) – amerykańska organizacja skupiająca profesjonalistów branży komunikacji marketingowej. Celem konkursu jest promowanie najwyższych standardów w dziedzinie komunikacji. Konkurs adresowany jest do firm i organizacji z całego świata.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu