Hill & Knowlton Poland zwycięzcą w prestiżowym konkursie European Excellence Awards 2010

Hill and Knowlton Poland otrzymał prestiżową nagrodę European Exellence Award za najlepszą europejską kampanię edukacyjną nt. stwardnienia rozsianego „Mam SM” (kategoria Health) podczas uroczystej Gali w Pradze 9 grudnia 2010 roku.

Nagrody European Excellence Awards mają na celu wyróżnienie najbardziej wyjątkowych i profesjonalnych kampanii public relations w skali europejskiej. Przyznawane są pod patronatem „Communication Director Magazine”. W tym roku do konkursu zgłoszona została rekordowa liczba 1450 kampanii.

„Jesteśmy bardzo dumni z otrzymania tak prestiżowej nagrody. To już nasza druga kampania wyróżniona przez to gremium. W 2008 roku zdobyliśmy nagrodę za kampanię Mam Haka Na Raka.” powiedziała Agnieszka Dziedzic, Prezes Zarządu Hill & Knowlton Poland.

Celem kampanii „Mam SM” jest uświadamianie, czym jest stwardnienie rozsiane (SM). Za pomocą interaktywnej symulacji dostępnej w Internecie (www.MamSM.pl) zwraca uwagę na problem, który dotyka 40 tys. osób w Polsce, często nagle i niespodziewanie u progu wejścia w dorosłe życie.

To pierwsza w Polsce i na świecie symulacja objawów stwardnienia rozsianego. Projekt jest realizowany przez Hill & Knowlton Poland dla Gedeon Richter Marketing Polska Sp. z o.o.

Kampania „Mam SM” otrzymała już wyróżnienie w tegorocznym konkursie Złote Spinacze w kategorii kampania edukacyjna oraz specjalne podziękowanie „Serca Serc” od Polskiego Towarzystwa Stwardnienia Rozsianego za wkład włożony w zmianę postrzegania osób chorych na stwardnienie rozsiane.