PBG Dom z dotPR

przez | 13/12/2010

Firma deweloperska PBG Dom podpisała umowę z agencją dotPR, która zajmie się strategicznym doradztwem komunikacyjnym i kształtowaniem relacji z mediami.

PBG DOM Sp. z o.o. należy do grupy PBG S.A. – jednej z dwudziestu największych polskich spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, znanej między innymi z budowy obiektów na potrzeby EURO 2012 w Polsce. Jako część grupy kapitałowej spółka odpowiada za realizację projektów w obszarze inwestycji na rynku nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych.

Klient wybrał dotPR na podstawie rekomendacji. Za realizację działań odpowiedzialna jest Justyna Grzyl.

Deweloper PBG DOM prowadzi działalność na terenie dużych aglomeracji w Polsce. Obecnie w Poznaniu realizuje m.in. inwestycję Quadro House. Będzie to zamknięty kompleks ośmiu budynków wielorodzinnych zlokalizowany w dzielnicy Grunwald. W Gdańsku natomiast trwa ostatni etap budowy osiedla Dolina Potęgowska – kompleksu mieszkaniowego zlokalizowanego w dynamicznie rozwijającej się zachodniej dzielnicy Gdańska, nieopodal jeziora Jasień.

dotPR to agencja public relations wyspecjalizowana w działaniach komunikacyjnych prowadzonych w internecie, w tym szczególnie w tzw. nowych mediach (serwisy społecznościowe, mikroblogging, etc). Przewagą konkurencyjną dotPR jest również wykorzystywanie rozwiązań technologicznych w obszarze tradycyjnego public relations.  Agencja do tej pory wspierała wizerunkowo m.in. takich klientów jak: Allegro, ESKK, Exide/Centra, CIBER, HBO, GG Pro (Livechat Software), Kolporter S.A. czy Dachermann Polska.