Gatta wśród najcenniejszych polskich marek

przez | 13/12/2010

Gatta zajęła drugie miejsce wśród marek odzieżowych w rankingu polskich marek według wartości, który przygotował dziennik „Rzeczpospolita”. Zestawienie stanowi przegląd najsilniejszych marek zbudowanych na polskim rynku oraz ilustruje w jaki sposób rozpoznawalność, prestiż, lojalność i inne miary jakościowe wpływają na wartość marki.

Zestawienie uwzględnia 330 brandy uszeregowane pod względem hipotetycznych opłat, jakie ponosiliby użytkownicy, gdyby korzystali z marki na podstawie umowy licencyjnej. Szczegółowe wartości zostały obliczone przez zsumowanie zdyskontowanych przyszłych opłat licencyjnych (po opodatkowaniu).

„Marka Gatta słynie przede wszystkim z wysokiej jakości produktów. Stawiamy na innowacyjność, a każdy produkt jest świadectwem tego, że naprawdę dobrze znamy potrzeby naszych klientów. Potwierdzeniem tego faktu jest także wzrost wartości marki związany z wprowadzeniem do naszej oferty odzieży, zarówno z segmentu fashion, jak i bielizny termoaktywnej” – powiedział Witold Pawelski, Prezes Zarządu FERAX Sp. z o.o.

Właścicielem marki Gatta jest firma FERAX – lider w produkcji wyrobów pończoszniczych w Polsce. Spółka prowadzi działalność od 1993 roku. Ferax posiada jedną z największych i najnowocześniejszych fabryk w Europie. Oprócz rodzimego rynku produkty z niesłabnącym powodzeniem sprzedawane są także w krajach Unii Europejskiej, na Ukrainie, w Rosji, Chorwacji, a nawet w takich krajach jak Mongolia czy Australia.

W 2010 roku marka Gatta zdobyła również I miejsce oraz Grand Prix w konkursie Laur Konsumenta 2010. Spółka otrzymała nagrody w kategorii „Rajstopy”, jako najbardziej rozpoznawalna i ceniona marka w branży pończoszniczej.

Więcej informacji na www.gatta.pl