„Widzialna Ręka” spot autorstwa agencji San Markos promuje bezpieczeństwo na drogach

przez | 13/12/2010

Od 10 grudnia, w ramach kampanii „Moda na odblaski. Włącz myślenie”, realizowanej przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, rusza nowy spot telewizyjny promujący bezpieczne zachowanie na drogach.

W ramach współpracy z KRBRD, agencja San Markos przygotowała 30-sekundowy spot telewizyjny pt. „Widzialna Ręka”, który oparty jest na pozytywnej idei – porozumienia na drogach, a nie jak zazwyczaj bywa w spotach odnoszących się do problematyki bezpieczeństwa drogowego – na strachu i kontrowersji.

Kluczową rolę w spocie odgrywa Widzialna Ręka – odblask, który daje kierowcy sygnał, że na drodze znajduje się pieszy. Widzialna ręką „przybija piątkę” kierowcy, nawiązując z nim porozumienie w myśl hasła przewodniego: „Daj sygnał kierowcy – noś odblaski”.

Piesi to ponad połowa użytkowników ruchu drogowego. Najwięcej wypadków z ich udziałem ma miejsce w okresie jesienno – zimowym (listopad –styczeń). Jednocześnie na drogach trwa niepisana walka między wszystkimi uczestnikami ruchu drogowego – kierowcami, pieszymi, rowerzystami. Projekt „Widzialna Ręka” zachęca ich wszystkich do nawiązania porozumienia, które może pomóc uniknąć wielu wypadków na drodze.

30-sekundowy spot będzie emitowany w ogólnopolskich telewizjach: TVP, Polsat, TVN oraz w ich kanałach tematycznych. Przewidzianych jest ponad 1000 emisji.

  • Agencja: San Markos
  • Tytuł projektu: WIDZIALNA RĘKA
  • Klient: Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego
  • Creative Director: Johan Ohlson, Tomasz Chojnacki
  • Art Director: Johan Ohlson, Krzysztof Podbielski
  • Copywriter: Tomasz Chojnacki, Marcin Królicki
  • Reżyser/Operator: Winnie Heun
  • Client Service Director: Grzegorz Gładysz
  • Dom Produkcyjny: Papaya
  • Postprodukcja: Box