„Uśmiech w prezencie” – świąteczna kampania dentysty

przez | 10/12/2010

Czy zęby mogą być dobrym prezentem świątecznym? Okazuje się, że tak. Przekonuje do tego Centrum Implantologii i Ortodoncji Dentim clinic z Katowic, które właśnie ruszyło z kampanią promocyjną „Uśmiech w prezencie”. W ramach kampanii stworzono m.in. specjalną stronę internetową oferującą świąteczne pakiety stomatologiczne. Akcji towarzyszy kampania prasowa w Echo Miasta oraz kampania z wykorzystaniem AdWords i AdTaily. Kampania „Uśmiech w prezencie” wspierana jest także na fan page Dentim clinic na Facebook’u i działaniami PR.

Zęby pod choinką? Dlaczego nie! Coraz częściej dajemy sobie na święta prezenty związane ze zdrowiem. Popularne stały się karnety na siłownię, do SPA czy na zabiegi BOTOX-u. W tym roku na tej nietypowej liście znalazły się także zęby. Wszystko za sprawą katowickiej kliniki stomatologicznej Dentim clinic. Gabinet stworzył specjalny pakiet prezentów stomatologicznych o nazwie „Uśmiech w prezencie” dostępny pod adresem www.usmiechwprezencie.pl. Pod taką samą nazwą zorganizowana została także świąteczna kampania promocyjna kliniki Dentim clinic i jej nowej oferty.

– Dla wielu Polaków karnet do dentysty, czy wizyta u stomatologa to egzotyczny prezent gwiazdkowy. Tymczasem w wielu krajach na świecie, gdzie poziom higieny jamy ustnej jest wyższy niż w Polsce, takie prezenty już nie dziwią. W świątecznych pudełkach lądują, więc aparaty ortodontyczne, kupony na leczenie, na przykład w gabinecie połączonym ze SPA czy ekskluzywne leczenie implantologiczne. Tą kampanią chcemy przekonać Polaków do potraktowania prezentu świątecznego, jako inwestycji w siebie i swoich bliskich – mówi lek. stom Wojciech Fąferko, właściciel Centrum Implantologii i Ortodoncji Dentim clinic. 

I tak na liście do świętego Mikołaja znalazło się: wybielanie w 45 minut, zaplanowanie nowego uśmiechu za pomocą nowoczesnego programu czy całkowita odbudowa uśmiechu w 24 godziny.  Z okazji świąt gabinet przygotował także promocję cenową. Każdy, kto skorzysta ze świątecznej promocji otrzyma kupon o wartości 1000 zł na wybrane zabiegi. 

Kampania prowadzona jest równolegle w Internecie i prasie regionalnej. Realizuje je firma SkyMED, która zajęła się stroną internetową projektu. Za działania PR i social media odpowiada agencja Guarana Communications.

To nie pierwsza nietypowa kampania Dentim clinic. Klinika w 2009 roku zorganizowała, jako pierwszy gabinet w Polsce akcje informacyjne „STOP dentofobii” i „Nie bój się, dentysta nie gryzie”, pokazujące nowoczesne rozwiązania w gabinecie pozwalające przełamać strach przed dentystą oraz „Uśmiech mamy”, akcja edukacyjna skierowana do młodych mam. Na początek 2011 Dentim clinic zaplanował ogólnopolską akcję informacyjną „STOP rakowi jamy ustnej” – pierwszą poświęconą rakowi jamy ustnej w Polsce.

źródło/autor: dentim.pl