Red8 przygotowała kolejną kampanię marki OKOCIM opartą na haśle „Wszystko dla przyjemności”

przez | 09/12/2010

Wystartowała przygotowana przez agencję Red8 kampania reklamowa piwa OKOCIM. Jest to druga w tym roku kampania tej marki oparta na haśle „Wszystko dla przyjemności”. Spot telewizyjny, podobnie jak poprzedni emitowany w marcu, jest utrzymany w klimacie filmowym.

Przygotowany na potrzeby kampanii spot ma charakter wizerunkowy, ale eksponuje również produkt, którym jest OKOCIM Mocne.

Poprzednia kampania pod hasłem „Wszystko dla przyjemności” zrealizowana była w klimacie filmu gangsterskiego z lat 20-tych. Spot przygotowany na potrzeby obecnej kampanii przenosi nas z kolei w czasie do browaru z początku ubiegłego wieku, co przypomina, że piwo OKOCIM jest warzone od 1845 r. Widać, że browar OKOCIM to od zawsze miejsce magiczne, w którym pracują pełni pasji i zaangażowania browarnicy, którzy od zawsze robią wszystko by przygotowywane przez nich piwo było najwyższej jakości. W browarze OKOCIM, na odpowiednim etapie procesu, piwo jest warzone w wyższej temperaturze, dla wydobycia walorów smaku i aromatu.

Bohaterami opowieści przedstawionej w spocie są: młody adept sztuki browarniczej oraz jego mentorzy, doświadczeni browarnicy. Młody adept sztuki browarniczej musi przejść specjalną próbę i przejść po gorącym żarze by zasłużyć na zostanie jednym z tych doświadczonych specjalistów, którzy mają niewątpliwy przywilej warzenia piwa OKOCIM Mocne. Jest to nawiązanie do warzenia piwa w wyższej temperaturze,

Agencja Red8 była odpowiedzialna za opracowanie strategii oraz przygotowanie kreacji na potrzeby kampanii.

Głównym medium kampanii jest telewizja (spot będzie emitowany m.in. w TVP, TVN, Polsacie, TVN7, TV4 oraz kanałach tematycznych takich jak: TVN Turbo, Polsat Sport, Extreme Sport, Discovery.) Wsparciem kampanii w telewizji będzie akcja prowadzona w internecie oraz przy użyciu materiałów POS.

Media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Direction OMD.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.