Wszystko dla przyjemności od 1845 roku. Okocim Premium Mocne

przez | 08/12/2010

Rusza kolejna odsłona kampanii wizerunkowej, pod hasłem „Okocim – Wszystko dla Przyjemności od 1845 r.”, tym razem dedykowana wariantowi Okocim Premium Mocne, z portfela Carlsberg Polska. Spot reklamowy przenosi widza do Browaru Okocim, gdzie podpatruje on unikalny proces tworzenia piwa Okocim Mocne. Widz może poznać co oznacza oddanie i pasja warzenia piwa dla okocimskich piwowarów. Ich pasję najlepiej oddaje hasło „Wszystko dla przyjemności”.

Reklamowa opowieść Okocimia rozwija się wokół tradycji Browaru Okocim i procesu warzenia piwa Okocim Premium Mocne, które w wyniku stosowania wyższej temperatury w odpowiednim momencie, zyskuje niepowtarzalny, mocny, głęboki smak.

W charakterystycznym dla Okocimia filmowym klimacie przenosimy się do początku XX wieku, do magicznego wnętrza Browaru Okocim, gdzie młody adept sztuki browarniczej – by dołączyć do grona wtajemniczonych w sztukę warzenia piwa – przechodzi specjalną próbę. Pomyślne jej przejście uprawnia go do poznania tajników smaku piwa od najbardziej doświadczonych, okocimskich piwowarów znających tradycję tworzenia piwa Okocim od lat.

„Nasz najnowszy spot jest kontynuacją kampanii pod hasłem ‘Okocim – Wszystko dla Przyjemności od 1845 r.’. W tej kreacji bohaterem jest przede wszystkim piwo Okocim Premium Mocne, które dzięki wiedzy naszych doświadczonych piwowarów zyskuje unikalny, głęboki smak przez wielu uważanych za klasykę smaku mocnego piwa” – powiedział Dariusz Deszczka, Senior Brand Manager marki Okocim.

„Wyższa temperatura warzenia piwa stosowana w odpowiednim etapie procesu to jeden z najistotniejszych czynników wpływających na właściwe dojrzewanie smaku piwa. Mam nadzieję, że charakterystyczny aromat, wyrazista głębia piwa Okocim Premium Mocne będą po tej kampanii jeszcze częściej przywodzić na myśl, naszym konsumentom, kunszt okocimskich piwowarów oraz jakość marki Okocim” – dodał Dariusz Deszczka.

Autorem kreacji jest agencja Red8. Spot wyreżyserował Marek Dawid.

Za zakup i planowanie mediów odpowiada Media Direction OMD.

30-sekundowy spot Okocimia będzie emitowany w stacjach ogólnopolskich tj. TVP, TVN, Polsat, TVN7, TV4 oraz kanałach tematycznych, takich jak: TVN Turbo, Polsat Sport, Extreme Sport, Discovery.