Penigra w trosce o kondycję psychofizyczną mężczyzn

przez | 08/12/2010

Firma Hasco-Lek S.A. z Wrocławia, producent leku na potencję Penigra, zakończyła teaserowy etap kampanii pod hasłem „Wyzwól Byka”. Głównym celem akcji, która powstała jako odpowiedź na niepokojące raporty donoszące o rujnującym wpływie stresu na zdrowie psychiczne i fizyczne mężczyzn, jest dostarczenie pozytywnej energii do walki ze stresorami życia codziennego i zwiększenie satysfakcji z życia intymnego.

Producent Penigry postanowił w tym roku ocieplić swój wizerunek i zadbać o kondycję psychofizyczną mężczyzn. Marka ma na celu walkę ze stresorami i czynnikami cywilizacyjno – społecznościowymi, które powodują dysfunkcje seksualne. Jednocześnie chce pokazać, że borykanie się z problemem związanym z życiem intymnym nie powinno być tematem tabu. Kłopoty te dotyczą 1,25 mln mężczyzn naszej populacji i wbrew powszechnie panującym poglądom obejmują coraz młodszą grupę aktywnych zawodowo osób. Penigra angażuje się w edukację, że problemy z potencją nie są chorobą, a przypadłością, która może dotknąć każdego mężczyznę w okresie długotrwałego narażenia na działanie stresorów. Marka ma nadzieję przyczynić się akcją „Wyzwól Byka” do większego zadowolenia z życia seksualnego wśród mężczyzn oraz do wzrostu wyrozumiałości w kwestiach intymnych ze strony ich partnerek.

Teaserowy etap akcji obejmował stworzenie męskiego portalu www.wyzwolbyka.pl z interaktywną mapą miejsc dodawanych przez użytkowników służących rozrywce oraz prowadzenie wielu konkursów na stronie i FanPage’u akcji na Facebooku z typowo męskimi nagrodami (m.in. jazda Lamborghini, kurs pilotażu, lot szybowcem czy wycieczka w dowolnie wybrane miejsce na świecie). Akcję teaserową wsparły działania ePR, spoty radiowe w Radiu Zet, ambient w pubach i klubach oraz reklama w czasopismach Newsweek, Playboy, Auto Świat, Top Gear, a także kampania odsłonowa w męskich portalach. Od grudnia w portalu Wyzwól Byka pojawi się dodatkowa zakładka z informacjami na temat promowanych produktów: Penigra i Penigra Intim Gel. Kampania marki Penigra od grudnia obejmie spoty radiowe w Radiu Zet i RMF FM, kampanię odsłonową i działania PR w Internecie, reklamę w magazynie Newsweek, Playboy, CKM , Men’s Health i Auto Świat oraz ambient w pubach i klubach. Za zakup mediów dla marki Penigra odpowiedzialny jest dom mediowy Infinity Media.

źródło/autor: Infinity Media