Prezentuj się innowacyjnie

Proponując swoje usługi potencjalnym odbiorcom w ofercie obowiązkowo zaznaczamy, że innowacyjne pomysły to dla nas chleb powszedni. Jednak w dobie rosnącej konkurencji nie wystarczy napisać o swojej kreatywności – trzeba ją wcześniej udowodnić. Jak się więc wyróżniać i pokazać, że posiada się inwencję twórczą nie pisząc o tym wprost. Rozwiązań jest wiele. Niektórzy decydują się na wzbogacenie swojej oferty o przykuwające oko elementy graficzne. Inni rozpisują się nt. swoich dotychczasowych doświadczeń i wprowadzonych rozwiązaniach. Ciekawą i z pewnością niestandardową formą promocji własnej firmy/osoby może być wirtualna wizytówka.

Interaktywną wizytówkę w technologii AR (Augmented Reality) udostępnił swoim użytkownikom portal dla szkoleniowców Treco. Augmented Reality (rzeczywistość rozszerzona) to system łączący dwa światy – rzeczywisty oraz wirtualny (generowany komputerowo). Zazwyczaj wykorzystuje się obraz z kamery, na który nałożona jest generowana w czasie rzeczywistym grafika 3D.

– Jakie możliwości daje otrzymana interaktywna wizytówka? Bardzo dobrze odda to cytat: „Jeśli się niczym nie wyróżniasz, to lepiej, żebyś miał niską cenę” – podkreśla Dominika Matczak Dyrektor Strategiczny portalu dla szkoleniowców Treco. – To innowacyjne technologicznie narzędzie w kilku krokach pomoże nam zbudować pożądane wrażenie. Dzięki temu mamy większe szanse, że potencjalny klient nas zapamięta.

Aby stworzyć swoją interaktywną wizytówkę należy zarejestrować się na pierwszym tak kompleksowym i profesjonalnym portalu dla szkoleniowców Treco oraz uzupełnić swoje dane w indywidualnym profilu. Mimo zaawansowania technologicznego narzedzia jakim jest wizytówka wirtualna sam formularz służący do jej wykreowania jest niezwykle przejrzysty i czytelny. Ważne jest aby informacje były uzupełnione w 100 %. Oprócz informacji personalnych, możemy wgrać zdjęcia, a także film, dźwięk lub opis swojej osoby oraz proponowanych usług. Pamiętajmy, że umieszczone w wizytówce dane można dowolnie i w każdym momencie modyfikować.

Po stworzeniu wizytówki użytkownikowi przydzielany zostaje kod, który aktywuje stworzoną animację. Po wejściu na specjalny, indywidualnie nadawany link i skierowaniu otrzymanego markera do kamery pojawi się interaktywna prezentacja profilu zawodowego oraz oferty użytkownika.

Technologia AR angażując odbiorcę w odbiór informacji wyzwala emocje, jak żadna inna. Dzięki temu łatwiej zwrócić uwagę kontrahenta oraz w oryginalny sposób przedstawić siebie i proponowaną ofertę. Co ważne sami zarządzamy treścią wizytówki, mamy więc wpływ na to jakie informacje przekazujemy i jaki jest efekt finalny naszej prezentacji. Kreując wizytówkę precyzyjnie oraz w przemyślany sposób otrzymamy narzędzie promocji, dzięki któremu mamy pewność, że nasza oferta na długo pozostanie w pamięci odbiorców.

źródło/autor: Treco

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu