Saatchi & Saatchi Digital oraz Interactive Solutions zacieśniają współpracę

Grupa Saatchi & Saatchi zacieśnia współpracę z agencją interaktywną Interactive Solutions. Do końca bieżącego roku następuje integracja wybranych struktur, co stanowi kolejny etap trwającego od kilku lat procesu. 

Saatchi & Saatchi współpracuje z Interactive Solutions już od ponad 3 lat. Pierwszy poważny krok w kierunku integracji został wykonany w 2009 roku, gdy stanowisko Managing Directora Saatchi & Saatchi Digital objął Piotr Morkowski, dotychczasowy Partner & Client Service Director Interactive Solutions.

Od tego czasu nastąpił dynamiczny rozwój struktury Saatchi & Saatchi Digital, rozszerzenie współpracy z klientami grupy Saatchi, pozyskanie kilku znaczących klientów (m.in. Sony Ericsson, Microsoft, XL Energy Drink), oraz licznych nagród kreatywnych.

W ciągu półtora roku Saatchi & Saatchi Digital stała się jedną z najbardziej utytułowanych interaktywnych agencji w Polsce: otrzymała nominacje Young Creatives Cannes Lions i Golden Drum, nagrody KTR, Mediatrendy, Golden Arrow (w tym Grand Prix). Znalazła się też w prestiżowej publikacji ADC*E.

Dla Interactive Solutions był to także bardzo dobry okres, w którym agencja zanotowała ponad 100% wzrost przychodów dzięki rozszerzeniu współpracy z dotychczasowymi klientami na rynki międzynarodowe (m.in. P&G, Funai) oraz pozyskaniu nowych klientów (m.in. Red Bull, Era MIX, Manuel). Dodatkowo dużym sukcesem agencji jest pozyskanie środków unijnych na rozwój trzech nowatorskich projektów, które w przyszłości poszerzą jej ofertę i konkurencyjność na rynku interaktywnym.

Obie agencje – przy zachowaniu formalnej autonomii – wdrażają obecnie systemy ścisłej współpracy i unifikują wybrane struktury. Równocześnie wydzielają wyspecjalizowane jednostki, między innymi samodzielny dom produkcyjny, dział social media, agencję SEM.

 „Współpraca pomiędzy IS i Saatchi & Saatchi Digital, przepływ kompetencji i zwiększenie wolumenu pozwalają na większą elastyczność i specjalizację zespołu. Oba aspekty stanowią niewątpliwą wartość dodaną dla naszych Klientów. Nasi wspólni Klienci już nas znają i mają doświadczenie w pracy  z połączonymi siłami Saatchi & Saatchi Digital i IS; pozostałym chcemy pokazać niewątpliwe zalety takiego modelu i zachęcić do jego implementacji w codziennej pracy, chociaż pozostawiamy to do ich ostatecznej decyzji” – mówi Piotr Morkowski Managing Director Saatchi & Saatchi Digital.

źródło/autor: Saatchi & Saatchi Digital

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu