K2 zdradza, co gra w nowej Placówce PZU

K2 przygotowała dla Grupy PZU serwis video prezentujący nową Placówkę PZU: http://zbierajdzwieki.pl. Głównym bohaterem jest jeden z oddziałów PZU – miejsce nowoczesne, ukazane w nietuzinkowy, wrażeniowy sposób, oparty na utworzeniu portretu miejsca, za pomocą dźwięków – odgłosów, które codziennie w nim występują.

Strona to pełnoekranowe video, podzielone na 3 strefy, w których toczy się normalne funkcjonowanie obiektu. W kilku miejscach umieszczono dźwięki związane z wykonywaną w placówce pracą. Zadaniem użytkownika jest zbieranie dźwięków, które można ustawiać w dowolnej kolejności. W efekcie powstaje niepowtarzalny teledysk, który ukazuje rozszerzone opisy oraz działanie nowego wyposażenia placówki. Użytkownik ma możliwość przesłania autorskiej kompozycji znajomemu oraz podzielenia się nią na Facebook-u.

Zaprezentowanie w ciekawy sposób nowych oddziałów PZU stanowiło dla nas nie lada wyzwanie, bo temat sam w sobie wydaje się być mało atrakcyjny dla konsumenta. Postawiliśmy na interakcję, pełnoekranowe video i uniwersalny język narracji, jakim jest muzyka. Stąd koncept – W nowej Placówce wszystko gra! Najwięcej pracy czekało muzyka i montażystów, którzy musieli tak skonstruować poszczególne fragmenty utworów, żeby ustawiane w dowolnej kolejności, finalnie stanowiły jednak monolit – komentuje Marek Cichy, K2 Motion Team Leader.

źródło/autor: K2 Internet

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu