Grayling Polska zdobywcą dwóch Złotych Spinaczy

Firma Grayling Polska została uhonorowana dwiema statuetkami w najbardziej prestiżowym konkursie PR w Polsce – Złotych Spinaczach, organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Zrealizowany przez Grayling Polska dla LG Electronics projekt onLife został wyróżniony w dwóch sposób 15 konkursowych kategorii: za PR produktu oraz kreatywność.

„Wiedzieliśmy od samego początku, że to będzie niepowtarzalny projekt. Pokazaliśmy zupełnie nowe oblicze mediów społecznościowych udowadniając, że w erze informacji dwa światy – online i offline – przenikają się, tworząc inną rzeczywistość – onLife. Polska kampania dla LG jest też świetnym przykładem innowacyjnego podejścia do strategii komunikacji produktu, zdecydowanie wyróżniającym się na tle projektów realizowanych przez biura Grayling na całym świecie” – powiedziała Ewa Szejner, Dyrektor Generalny Grayling Polska. „Już w 2009 roku byliśmy z naszym klientem – firmą LG blisko zdobycia statuetki. W ubiegłorocznej edycji Złotych Spinaczy otrzymaliśmy wyróżnienie za kampanię Formuła 1. Tym bardziej tegoroczne nagrody sprawiają, że zwycięstwo smakuje znacznie lepiej”, dodała.

Do pracy przy projekcie oddelegowanych zostało pięcioro konsultantów Grayling Polska: Sebastian Stępak, Karolina Kowalczyk, Irena Czerniawska, Tomasz Jaros i Grzegorz Piwowar. Zespół bardzo blisko współpracował z działem PR i Marketingu firmy LG, a także z agencją WOM – Harder&Harder oraz MplusM, zajmującą się organizacją eventów.

Konkurs Złote Spinacze jest najbardziej uznanym wydarzeniem branży PR w Polsce. W kolejnej już edycji przedsięwzięcia, ponad 100 zrealizowanych w 2010 roku projektów ocenianych było przez blisko 50-osobowe grono jurorów złożone z najbardziej szanowanych postaci branży i praktyków public relations.

Tegorocznych laureatów Złotych Spinaczy wyłoniono w czasie gali będącej ukoronowaniem PR FORUM 2010, siódmego kongresu public relations, który odbył się w 25 listopada hotelu InterContinental w Warszawie.

źródło/autor: Grayling Polska

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu