Wsparcie techniczne GridwiseTech – spokojny sen szefa działu IT

przez | 02/12/2010

GridwiseTech wprowadza ofertę „Oracle Care”, w ramach której zajmuje się kompleksową obsługą systemów informatycznych, opartych na produktach Oracle. Do 10 grudnia pierwszy miesiąc pomocniczej opieki serwisowej w promocyjnej cenie.

„Wsparcie techniczne GridwiseTech to spokojny sen dla szefa działu IT. Może być pewien, że otrzyma sprawną pomoc dokładnie wtedy, kiedy będzie mu ona potrzebna. Pomagamy mu również oszczędzić czas, który musiałby spędzić nad poszukiwaniem rozwiązań pojawiających się problemów lub możliwości ulepszenia architektury.” – mówi Paweł Płaszczak, prezes GridwiseTech.

Program „Oracle Care” jest przeznaczony dla firm, które potrzebują profesjonalnej opieki nad swoim systemem IT. W ramach pakietu pełnej opieki, GridwiseTech przejmuje pełną odpowiedzialność za system bazodanowy klienta. Pakiet ten sprawdza się przede wszystkim w firmach, które potrzebują regularnego i intensywnego wsparcia dla obszaru IT. Z kolei wariant pomocniczy jest idealny dla firm, które od czasu do czasu potrzebują pomocy w bieżącej administracji systemu czy też porady specjalisty. Alternatywą jest wariant godzinowy, z którego można korzystać w razie potrzeby np. w przypadku awarii albo konieczności wykonania prac pomocniczych. Pozwala on na sprawdzenie skuteczności inżynierów GridwiseTech na niezobowiązujących warunkach.

W ramach programu „Oracle Care” inżynierowie GridwiseTech pomagają lub w całości przejmują administrację oraz monitoring działania bazy danych, serwisów oraz aplikacji. Usługa obejmuje m.in. analizę i usuwanie bieżących problemów, instalację, konfigurację i optymalizację składników systemu, integrację jego elementów z wdrażanymi rozwiązaniami oraz przejęcie komunikacji z Oracle w celu sprawnego usunięcia pojawiających się usterek.

źródło/autor: GridwiseTech