Novem dla Wydawnictwa Znak

przez | 02/12/2010

W sieci ruszyła kampania reklamowa Wydawnictwa Znak rozliczana w modelu efektywnościowym. Celem działań jest promocja newslettera księgarni. Kampanię prowadzi firma Novem w swojej sieci afiliacyjnej NovemNet.

Pod hasłem „Zwariowaliśmy! Rozdajemy książki!” Wydawnictwo Znak promuje specjalną ofertę przygotowaną przez swoją księgarnię internetową. Zapisując się do newslettera, przy pierwszym zamówieniu użytkownik może kupić wybraną książkę za 1 grosz. Kampania potrwa do 31 grudnia lub do wyczerpania zapasów.

Ideą akcji promocyjnej jest pozyskanie jak największej liczby subskrybentów newslettera księgarni internetowej Znak. Kampania efektywnościowa jest rozliczana w modelu CPL (Cost Per Lead), czyli reklamodawca płaci jedynie za osoby, które zamówią newsletter.

Przy wsparciu Novem Wydawnictwo Znak przygotowało specjalną stronę do obsługi kampanii:  http://www.znak.com.pl/rozdajemyprezenty oraz kreacje reklamowe.

źródło/autor: Front PR