News Outdoor Poland włączony do struktur Grupy Ströer

przez | 02/12/2010

Zakup 100 procent udziałów w News Outdoor Poland sp. z o.o. przez Ströer Polska sp. z o.o. rozpoczął proces restrukturyzacji i łączenia potencjałów obu firm. Po włączeniu News Outdoor Poland do struktur Grupy Ströer, 29 listopada br. spółka zmieniła nazwę na Ströer City Marketing sp. z o.o. Powołany został także nowy Zarząd spółki, na czele którego stanął Janusz Malinowski, Prezes Zarządu Grupy Ströer.

W wyniku zakupu spółki News Outdoor Poland, Grupa Ströer posiada obecnie ponad 30% udziałów w rynku. Dysponując ponad 20 tysiącami powierzchni reklamowych, Ströer stał się liderem w segmencie wielkoformatowych nośników reklamowych (Super 18 i 18 Frontlight) i wzmocnił swoją pozycję w 16 głównych polskich miastach.

„Z punktu widzenia biznesowego, zakup spółki News Outdoor Poland był dla nas jedną z najważniejszych zmian w tym roku. Silnym bodźcem do dalszego rozwoju. Korzystając z nowego potencjału przygotowaliśmy też atrakcyjną ofertę sprzedażową dla naszych klientów, która będzie okazją do rozmów na temat standardów i efektywności kampanii reklamowych”. – Powiedział Janusz Malinowsiki, Prezes Zarządu Grupy Ströer i spółki Ströer City Marketing.

Transakcja ta miała jednocześnie bezpośredni wpływ na obraz polskiego rynku reklamy zewnętrznej. Nadal jest on dość rozdrobniony w porównaniu z dojrzałymi rynkami OOH w Unii Europejskiej, co utrudnia wypracowanie jednolitych standardów realizacji kampanii reklamowych. Konsolidacja na polskim rynku w przekonaniu branży reklamowej jest więc pozytywnym zjawiskiem, który pozwoli na dalszą poprawę jakości świadczonych usług.

źródło/autor: Ströer