BrainJuice Group zwycięzcą w Grand Check 2010

przez | 02/12/2010

Grupa marketingu internetowego BrainJuice Group jest najlepszą firmą reklamową w kategorii agencje interaktywne według badania satysfakcji klientów Grand Check, przeprowadzonego przez TNS OBOP i miesięcznik Press.

Badanie ocenia poszczególne elementy współpracy między klientem a agencją. W raporcie czytamy, że „zdaniem klientów agencja rozumie ich oczekiwania, potrafi wykorzystać w kreacji możliwości techniczne Internetu oraz przekazuje szczegółowe raporty o skuteczności swoich działań”.  BrainJuice Group wyprzedziło wszystkie oceniane firmy (agencje reklamowe, interaktywne i domy mediowe) pod względem rekomendacji. Oznacza to, że największa ilość osób poleciłaby współpracę właśnie z tą firmą.

Badanie objęło 513 respondentów, wskazanych przez TNS OBOP, który wybrał 4,5 tys. największych pod względem wydatków reklamodawców. Wskazali oni ponad 200 agencji interaktywnych, spośród których stworzono zestawienie pięciu najlepszych. Opinie wyrażali pracownicy działów marketingu, na co dzień współpracujący z firmami reklamowymi i decydujący o ich wyborze.

–  Wyniki badania Grand Check, a dokładniej wysoka ocena wystawiona nam przez klientów to bardzo miłe zaskoczenie i motywacja do jeszcze większego wysiłku. To również dowód na to, że proponowany przez nas model współpracy, stawiający BrainJuice Group w roli zewnętrznego działu marketingu doskonale sprawdza się  na polskim rynku.  –  komentuje Krzysztof Kuwałek, Prezes BrainJuice Group.

W skład BrainJuice Group wchodzi sześć marek – BrainJuice Strategy (konsulting strategiczny), FuturePR (agencja Public Relations), Web Search Factory Polska (agencja SEM i SEO), BrainJuice Interactive (agencja interaktywna), House of Numbers (dom badawczo-analityczny),  oraz Sales Machines (outsourcing działań sprzedażowych). Każda z nich dąży do bycia liderem w swojej dziedzinie, natomiast klienci mają możliwość skorzystania z synergii wszystkich kompetencji. Większość klientów BrainJuice Group korzysta z kompleksowej oferty usług i przedłuża umowy bez wprowadzania przetargu. Grupa obsługuje firmy takie jak m.in.: Acxiom Polska, BillBird, Bosch Siemens, DIAGEO Polska , DHL Express, Ernst & Young, Eden Springs, FERRERO Polska, INCO-VERITAS, ING Lease Polska, Medicover,  Polpharma, Reckitt Benckiser Poland, ULMA Construccion Polska, Skarbnica Narodowa.

– Wszystkim klientom, którzy wyrazili opinie na nasz temat, chcielibyśmy gorąco podziękować. Badanie nie tylko potwierdza wysoką jakość naszych usług, ale także wskazuje obszary, które wymagają dopracowania. Raport pozwoli spojrzeć na naszą pracę z perspektywy klienta, dając tym samym niezwykle cenne informacje. Z całą pewnością będą one dla nas przydatne w drodze dalszego rozwoju. – dodaje Krzysztof Kuwałek, Prezes BrainJuice Group.

Wyniki badania zrealizowanego przez TNS OBOP dla miesięcznika „Press” ukazały się w dodatku dołączonym do grudniowego numeru magazynu. BrainJuice Group wyprzedziła w zestawieniu agencje Adv.pl, K2 Internet, OS3 Multimedia oraz Artegence.

źródło/autor: BrainJuice Group