Bricoman stawia na sprzedaż w sieci i staje się pionierem w branży sklepów remontowo-budowlanych

Firma Bricoman, należąca obok Leroy Merlin do grupy Adeo, uruchomiła pierwszy w Polsce internetowy sklep remontowo-budowlany. Kompleksowa oferta obejmuje ponad 14 tys. pozycji w różnych kategoriach produktowych. Atrakcyjne ceny i oszczędność czasu to tylko niektóre z wyróżników marki.

Sprzedaż internetowa z miesiąca na miesiąc staje się coraz bardziej popularna. Mimo sukcesywnego wzrostu branża remontowo-budowlana wyraźnie nie korzystała z tej tendencji.

Większość działających obecnie e-sklepów budowlanych posiada wąskie specjalizacje, co może stanowić spore utrudnienie dla osób, które w jednym miejscu chciałyby dokonać kompleksowych zakupów. Firma Bricoman, jako pierwsza w Polsce, uruchomiła sklep będący odpowiedzią na potrzeby zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. Teraz każdy, korzystając z wszechstronnej oferty sklepu, może wybudować dom nie wychodząc z niego.

To, co wyróżnia sklep internetowy Bricoman, to liczba dostępnych produktów – 14 000. Żaden internetowy sklep budowlany w Polsce nie może pochwalić się tak bogatym i wszechstronnym asortymentem. Co ważne, na stronie zaprezentowana została pełna oferta. Wśród niej znajdziemy materiały budowlane, stolarkę, artykuły elektryczne, metalowe, hydrauliczne, narzędzia, glazurę, artykuły sanitarne, hydrauliczny, farby i wiele innych. Konkurencyjne ceny – średnio o 5%-15% niższe, niż w tradycyjnych sklepach – to kolejny niezaprzeczalny atut sklepu. Wszystkie towary dostępne są „od ręki” nawet w dużych ilościach, a w przypadku niewystarczającej liczby sztuk istnieje możliwość złożenia dodatkowego zamówienia. Swobodny wybór opcji płatności oferuje przelew na konto lub przy odbiorze u kierowcy. Osoby, które preferują odbiór osobisty, mogą to zrobić w jednym z dwóch punktów – w Poznaniu lub Warszawie.

Uruchomienie sklepu internetowego bricoman.pl jest odważną decyzją. Jesteśmy pierwszym sklepem w Polsce, który cały swój asortyment udostępnił on-line. Polski oddział Bricoman wyprzedził pod tym względem zagraniczne oddziały z Francji, czy Włoch, które pracują nad wdrożeniem tego kanału sprzedaży. Inne sklepy przypuszczalnie ruszą w nasze ślady, ale my chcemy, by nasza marka jako pierwsza kojarzyła się z zakupami produktów remontowo-budowlanych w sieci. Liczymy także, że dzięki przydatnym funkcjom jakie oferujemy uda nam się przekonać wielu klientów, którzy dotąd nie myśleli nawet, że zakup takich towarów w sieci jest możliwy. Fiszki montażowe, porównywarka cen, informacje o ilości dostępnego towaru, dedykowani konsultanci, limitowane partie produktów w bardzo atrakcyjnych cenach to tylko niektóre z naszych atutów. – mówi Arnaud Boule, Dyrektor Generalny Bricoman Polska.    

 Bogate doświadczenie Bricoman to sieć składów remontowo-budowlanych należąca do międzynarodowej grupy finansowej GROUPE ADEO. Sieć obecna we Francji, Hiszpanii i Włoszech, w Polsce działa już od 3,5 roku. W październiku 2010, jako pierwsza w Polsce, uruchomiła sprzedaż internetową oferując cały swój asortyment w e-sklepie. Obecnie w skład firmy wchodzą dwa sklepy stacjonarne – w Poznaniu i Warszawie. Dla klientów oznacza to dodatkowe korzyści. Po pierwsze, zamówiony towar można odebrać osobiście, a przy okazji skorzystać z mieszalnika farb czy tynków lub z wypożyczalni narzędzi. Istnieje także możliwość zwrotu niewykorzystanych materiałów w pełnych paczkach. Wizyta w jednym ze sklepów oferuje również możliwość zobaczenia produktu, konsultacji z profesjonalnym doradcą, czy ewentualne złożenie reklamacji. Zarówno przez Internet jak i na miejscu można skredytować zakup. W pierwszej połowie 2011 roku planowane jest otwarcie sklepu w Białej Podlaskiej i dalszy, dynamiczny rozwój firmy.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu