Rusza program lojalnościowy Tonino Lamborghini

przez | 30/11/2010

Firma Il Toro Polska – wyłączny dystrybutor włoskiej marki Tonino Lamborghini w Polsce – uruchamia program lojalnościowy skierowany do klientów detalicznych. Każdy, kto dokona zakupu produktów Tonino Lamborghini otrzyma punkty gromadzone na indywidualnym koncie, które następnie będzie można wymienić na cenne nagrody. Akcja trwa do końca grudnia 2010 roku.

Za każde 10 złotych netto wydane na produkty Tonino Lamborghini przyznany zostanie 1 punkt. Po zgromadzeniu odpowiedniej liczby punktów na koncie indywidualnym można wymienić je m.in. na wygodną torbę podróżną (150 punktów), zestaw markowych zegarków (300 punktów) czy designerski Ekspres Opera Tonino Lamborghini wraz z kartonem kapsułek. Pełna lista nagród oraz regulamin programu dostępne są na stronie internetowej www.lamborghinicaffe.pl.

Program lojalnościowy obowiązuje do końca grudnia 2010 roku. Produkty Tonino Lamborghini objęte programem to wyśmienite kawy, pyszne gorące czekolady, prawdziwe włoskie makarony, bogate w smaku sosy oraz wyrafinowane wina.

„Tonino Lamborghini to nie tylko gwarancja najwyższej jakości, ale również symbol włoskiego, doskonałego stylu. W naszym programie lojalnościowym nagradzamy wszystkich Klientów, którzy cenią sobie dobrą markę. Im więcej produktów Tonino Lamborghini zostanie zakupionych, tym ciekawsze upominki wręczymy” – mówi Krzysztof Szulejewski, wiceprezes Il Toro Polska.

Uczestnik program lojalnościowego może w każdej chwili z niego wystąpić, a jego konto zostanie usunięte w ciągu 14 dni od wpłynięcia pisemnego wniosku. Wszystkie punkty zebrane na indywidualnym koncie zostaną wymienione na wybrane nagrody.