Likepage TP na Facebooku bije rekordy

przez | 30/11/2010

Agencja interaktywna Adv.pl realizuje strategię opartą na działaniach społecznościowych dla marki TP na Facebooku. Likepage „Serce i Rozum” ma już ponad 65 tys. fanów i bije rekordy popularności wśród stron o podobnej tematyce.

Likepage „Serce i rozum” (www.facebook.com/serceirozum) prowadzony przez agencję interaktywną Adv.pl to miejsce permanentnego dialogu Serca z Rozumem, czyli głównych bohaterów marki TP. Tematyka komunikacji bezpośrednio nawiązuje do dwóch światów: uczuć i rozumu. Wśród zabawnych postów znajdują swoje miejsce także komunikaty na temat Neostrady oraz korzyści płynących dla konsumentów TP.

Fani Serca i Rozumu doskonale wchodzą w dialog z sympatycznymi przedstawicielami marki, a ich dzienny przyrost plasuje się na poziomie 3 tys.

Obecnie likepage „Serce i Rozum” ma już ponad 65 tys. fanów i działa jak rozpędzona maszyna. Na bieżąco serwowany fanom kontent oraz ciekawy sposób komunikacji jest dla nich największą wartością. Niektóre z postów otrzymują setki, a nawet tysiące „like’ów”.

Adv.pl planuje konsekwentny rozwój profilu marki głównie w oparciu o nietuzinkowy sposób komunikacji werbalnej oraz aktywności angażujące kolejnych fanów oraz ich przyjaciół.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.