Piccolo spełnia dziecięce marzenia

Tagi:

Wycieczka dla całej rodziny do Disneylandu pod Paryżem, a co tydzień realizacja dziecięcego marzenia – oto nagrody, które można wygrać w świąteczno-karnawałowej promocji konsumenckiej „Piccolo spełnia marzenia”. Promocja rozpoczyna się 29 listopada br. i potrwa przez 8 tygodni – aż do 23 stycznia 2011.

Na okres świąteczno-karnawałowy marka Piccolo przygotowała specjalną promocję, która ma zachęcić do zakupu pysznego, owocowego Piccolo. Jednocześnie akcja umożliwia rodzicom spełnienie marzenia swej pociechy, w tym szczególnym dla wszystkich okresie, kiedy każde dziecko snuje marzenia i spodziewa się prezentów.

Aby wziąć udział w zabawie, należy kupić promocyjne Piccolo, a następnie wejść na stronę www.piccolo.pl, wprowadzić unikalny kod, znajdujący się pod zdrapką i opisać marzenie swego dziecka.

Co tydzień będzie losowane i spełniane jedno dziecięce marzenie. Główna nagroda to rodzinny wyjazd do Disneylandu pod Paryżem, o wartości 20.000 zł. Dodatkowo każde dziecko, biorące udział w promocji, otrzyma nagrody gwarantowane w postaci e-gadżetów, takich, jak: wygaszacze, tapeta, gra flaszowa oraz interaktywny pulpit.

Mechanizm promocji wspiera sprzedaż produktu: im więcej butelek Piccolo, a tym samym im więcej unikalnych kodów wprowadzi uczestnik, tym bardziej zwiększa się jego szansa na wygraną. Szczegółowe informacje znajdują się w regulaminie, dostępnym w siedzibie Organizatora oraz na stronie marki.

Promocja konsumencka „Piccolo spełnia marzenia” obejmie wszystkie kanały sprzedaży: handel nowoczesny, tradycyjny oraz sklepy SMYK, w których marka obecna jest od 2 lat. Akcję wspierają szeroko zakrojone, dwutorowe działania w Internecie: kampania banerowa w serwisach kobiecych i dziecięcych, akcje dedykowane targetowane do społecznościowych i filmowych serwisów dziecięcych, kanał Piccolo na YouTube, a także mailingi do matek oraz dzieci – użytkowników serwisu www.piccolo.pl. W działaniach promocyjnych w punktach sprzedaży będą wykorzystywane materiały POSM, m.in. wobblery i plakaty oraz inne zaawansowane formy POSM dostosowane do specyfiki poszczególnych sieci sprzedażowych.

Kampanię wzmocnią działania public relations m.in. w prasie codziennej, kobiecej, poradnikowej i handlowej oraz w Internecie.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu