Grupa Walk wyróżniona w konkursie Złote Spinacze

Walk Group i agencja The Next Step, należąca do grupy marketingowej Walk, otrzymały trzy wyróżnienia w konkursie Złote Spinacze 2010. Walk Group została nagrodzona za organizację XI edycji Marszu Różowej Wstążki, jako „Eventu społecznego”, a The Next Step dwukrotnie zdobyło uznanie jurorów w kategoriach „Launch nowego produktu, usługi lub firmy” oraz „PR on-line” za działania na rzecz Teatru 6. piętro.

Celem XI edycja Marszu Różowej Wstążki było zwrócenie uwagi młodych kobiet na problematykę raka piersi oraz jego profilaktyki. Działania realizowane przez Walk Group objęły organizację finałowego eventu w Warszawie oraz kampanię promocyjną, w tym akcje ambientowe i działania e-PR.

The Next Step obydwa wyróżnienia zdobyło za projekt „Teatr 6. piętro jako Teatr 2.0”. Agencja odpowiadała za przygotowanie strategii komunikacji nowo otwartego, warszawskiego teatru oraz realizację działań social media, w tym prowadzenie oficjalnego bloga oraz fanpage’a „Teatr 6. piętro” na portalu społecznościowym Facebook.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu