4clover promuje golarkę dla mężczyzn?

Od listopada do grudnia, w sieci 4clover, prowadzona jest świąteczna kampania sprzedażowa maszynki do golenia Philips Senso Touch 3D. Skąd kampania produktu, kojarzonego z mężczyznami, w kobiecej sieci reklamowej? Producent chce przekonać Panie, że Philips Senso Touch 3D jest świetnym prezentem dla ich mężczyzn. 

Kampania ma charakter wizerunkowy. Prowadzona jest w serwisie We-dwoje.pl, w którym uruchomiona została sekcja specjalna w layoucie strony klienta, prezentująca produkt Philips. Kobiety zaproszone są do wzięcia udziału w konkursie, w którym można wygrać maszynki Philips Senso Touch 3D. Nagrody trafią do osób, które najciekawiej odpowiedzą na pytanie: „Jak zareagowałby Twój mężczyzna, gdyby w tym roku pod choinką znalazł Philips Senso Touch 3D?”.

Sekcja specjalna na portalu We-Dwoje.pl jest dodatkowo promowana w serwisie przy wykorzystaniu dużych form reklamy bannerowej i niestandardowej, takich jak doublebillboard, rectangle, linki tekstowe i sonda.

Kampania została zrealizowana na zlecenie domu mediowego Hypermedia. Kreację przygotowała agencja Pride & Glory Interactive. Kampania została zrealizowana w ramach stałej współpracy z klientem.

źródło/autor: IDMnet

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu